Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ja ik vind ook dat de reakties uitblijven 't is hier erg rustig, qua reacties toch! Ik vind je eerste erg mooi en goed uitgevoerd! De tweede bevalt me niet zo maar kan niet zeggen waaraan dit ligt!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
ja ik vind ook dat de reakties uitblijven 't is hier erg rustig, qua reacties toch! Ik vind je eerste erg mooi en goed uitgevoerd! De tweede bevalt me niet zo maar kan niet zeggen waaraan dit ligt!
hey Bommasien this héél erg geworden hier. Misschien slechte foto's ? Maar hoe kan je u verbeteren als je geen reacties krijgt :-(
bij de eerste vind ik het jammer dat ik de schoenen niet een beetje anders had geplaatst. Nu liggen ze een beetje voor haar hand
Alvast bedankt voor je reactie
Foto 1: je zegt het zelf al, de plaats van de schoenen had beter gekund. Verder qua belichting ok.
Foto 2: Er is iets waardoor je model in het gezicht en arm lichter wordt, maar wat dat is... aan foto 1 te zien heeft ze een andere huidskleur. Hierdoor vind ik, mede door de witte achtergrond dat het geheel te licht wordt.
Foto 1: je zegt het zelf al, de plaats van de schoenen had beter gekund. Verder qua belichting ok.
Foto 2: Er is iets waardoor je model in het gezicht en arm lichter wordt, maar wat dat is... aan foto 1 te zien heeft ze een andere huidskleur. Hierdoor vind ik, mede door de witte achtergrond dat het geheel te licht wordt.
bedankt voor je reactie RIEK ... maar het gaat over de reacties in het algemeen niet enkel vandaag of bij mij
denk bij foto twee de bewerking ...
grtz patje
tja, ik vind het altijd erg wanneer een foto niet veel reacties krijgt (en vooral dan wanneer het een eigen foto betreft )
maar hier heb ik niets op geschreven omdat die foto's me niet veel doen
dus... sorry
Ben enkele dagen in het buitenland geweest, dus ook nog niet veel kunnen reageren.
Je eerste foto vind ik een mooie, de tweede vind ik persoonlijk te licht en ook de pose vind ik te onnatuurlijk. Maar dergelijke fotografie is niet echt mijn ding, dus kan er verder ook niet veel oevr zeggen.
Ann
De eerste is heel mooi vind ik,de plaats van de schoenen stoort me niet,vind deze veel mooier dan je vorige, had je deze gecropt? Of is dit een ander beeld? De tweede vind ik minder,geslaagd,je huidtoon is ietsje te licht. Je diafragma een beetje dichtknijpen had hier wel aan verholpen denk ik.Grtjes Francine
Comment