Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi.
Stoort het verkeersbord rechts niet?
Misschien uitsnijden tot dat rechtse bord weg is, dan is het rode dak ook weg en contrasteert enkel nog het gele bord in 't midden.
Inderdaad een mooi lijnenspel in de mist, maar de talrijke verkeersborden (ik tel er ongeveer 12 als ik de voorzijden en achterzijden meetel) zijn een beetje veel van het goede. Ik heb ook mijn twijfels over die ene verlichtingspaal die er niet volledig op staat, die komt nogal dominant in beeld.
Het zal wellicht niet makkelijk zijn dit gebouw zonder borden/palen... enz in beeld te brengen zeker ?
Groetjes
Ik kan alleen zeggen dat het een prachtige en geslaagde foto is.
Die vraag over dat bord, heb ik me ook gesteld maar slechts na het lezen van de mommentaar.
Als je goed kijkt, is dat bord er ook nodig.
Je zou teveel mooie elementen van de foto aan de linkerkant verliezen, met het croppen.
Trouwens zo erg stoort het nu ook weer niet, het is eigenlijk een aandachtspunt : De mist aan de rechterkant en het bord aan de linker, en heel de foto wordt gezien, wat ook de bedoeling is.
Comment