Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dominic savio te Gits

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• dominic savio te Gits

Ben hier eventjes op wandel geweest gisteren.
    Alles vanuit de hand genomen.

herdenkingstenen van overledenen.

helaas stond gangetje vol van die verlichtingspalen en dus staat deze in het midden als ik het gangetje er volledig opwilde.

het monument.

tips altijd welkom

groeten

Miguel
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Re: dominic savio te Gits

3 vind ik een hele mooie, hij wekt een serene sfeer op.
    2 had misschien beter geweest zonder het gangetje en misschien wat knippen onderaan tot aan dde eerste lantaarn maar wie ben ik om daar over te oordelen, ik denk dat er andere zijn die je meer kunnen helpen dan ik
    Renée

Comment

dus
      weeral
      smaken verschillen

de eerste vind ik heel mooi
      maar er is 1 ding die heel die foto naar de lmpytr, helpt
      (indien je wil weten wat "lmpyr," is: je vingertjes op het toetsenbord 1 toets meer naar links ) en dat is die handtekening
      die breekt toch gewoon die ganse MOOIE foto af?!?

3 vind ik niet symmetrisch genoeg (die foto vrààgt erom)
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
        dus

maar er is 1 ding die heel die foto naar de lmpytr, helpt
        (indien je wil weten wat "lmpyr," is: je vingertjes op het toetsenbord 1 toets meer naar links ) en dat is die handtekening
        die breekt toch gewoon die ganse MOOIE foto af?!?
        (die foto vrààgt erom)
        Je hebt zeker weten een punt!
        Misschien zou ik beter toch die handtekening dan weglaten.
        Ze staan enkel wel op de verkleinde versies voor het internet. Op afdrukken en degene die in mijn huiskamer aan de muur hangen staan natuurlijk geen handtekeningen, maar ik ga er rekening mee houden in het vervolg. Dan is het niet meer zo klote
        "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Comment

Voor mij de derde. Alsof alles is aangelegd om mensen tot rust te laten komen. (Ik had
          graag de eerste mooi gevonden, maar het lijkt precies een bloempje tot aandenken van
          iemand die op het spoor het leven heeft gelaten.)

Comment

Handtekening verprutst de foto niet, maar gebruik dan een andere kleur, bv een iets donkere of iets lichtere versie van de kleur waar jij uw handtekening hebt opgeplaatst.
            Het is ook soms, zoals hier het geval dat je vermeld in enkele woorden waar het hier over gaat, "herdenkingsstenen van overledenen" daar heb je niet veel aan.
            Foto 1intressante foto voor de beginners hier, wat betreft de DOF (scherptediepte) die hier zeer goed is gelukt.Perfekte scherpte op het onderwerp en wat ik hier niet dikwijls kan zeggen.

Foto 2 geeft een goed sfeerbeeld van een park. Onderaan een stukje af.
            wederom een goede scherpte en mooie kleuren.

Foto 3 Wat doet die plastic zak daar te doen, dit had je toch moeten zien.
            Dit was mijn eerste indruk. Gelukkig dat de eerste foto er staat zodanig dat ik de link kan maken plastic zak en bloemen.
            Wederom goede scherpte, kleur en symmetrie

Robby BB
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
            X