Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat een mooie scherpe foto ! Inderdaad, wat betreft die opmerking over de belichting van haar neus. En de kromming van haar wijsvinger valt gelijk met de kromming van de mand op de achtergrond. De mand trekt daardoor iets meer de aandacht dan haar hand.
Maar dat is niet bedoeld als kritiek of zo. enkel iets dat me wat opviel in't begin. Met zoveel koffie op kijk ik al wat scherper
ik geloof mijn ogen niet! ongelooflijk mooi!beginner(?)
Ik ben idd een beginner. Het was de eerste maal dat ik modellen fotografeerde (tijdens de Shooting Days in de mijngebouwen van Waterschei zondag ll.)
Dit is goed meegevallen en mijn 12 beste foto's heb ik geplaatst op het forum shooting days Angels in Waterschei.
Aan deze foto twijfelde ik en dan is beginnershoek de aangewezen plaats om reacties te krijgen, waarvoor dank.
Mvg,
Eddy
Alleen op bepaalde aspecten die ik weet en ken, daar richt ik me op in model- en portretfotografie. Hier loopt vooral de schaduw met de neus verkeerd (zoals reeds aangehaald), voor de rest geslaagd. Ik onthou me dus van verdere commentaar om geen domme noch onterechte dingen te schrijven. Trouwens portret- en modelfotografie heeft me steeds weinig aangesproken en heb er me dus nooit in verdiept.
Mag ik je toch veel succes en vooral een aangename bezigheid toewensen.
pffff... en ik die vanavond een modelleke ging posten
'k ga wel weer iets van Brugge plaatsen
Onze oude dame is anders ook niet echt makkelijk hoor. Ze heeft haar nukken en haar
onhebbelijkheden; haar trots en onbeschaamdheid, haar schoonheid en haar pukkels...
Mooie, scherpe foto. Over die neus is alles gezegd, denk ik. Maar toch een goede poging.
Comment