Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mmm.... ik wil wel geloven in het blauwe ei, maar de hond zijn snoet wordt er ook blauw van.
Dus vermoed ik dat je de foto bewerkt heb. Ok, dat is niet fout op zich, maar nu moet je gaan zoeken om de hond zijn oorsponkelijke kleur weer te geven.
Het idee is leuk. Toch had ik nog ietjes meer van de hond willen zien.
mmm.... ik wil wel geloven in het blauwe ei, maar de hond zijn snoet wordt er ook blauw van.
Dus vermoed ik dat je de foto bewerkt heb. Ok, dat is niet fout op zich, maar nu moet je gaan zoeken om de hond zijn oorsponkelijke kleur weer te geven.
Het idee is leuk. Toch had ik nog ietjes meer van de hond willen zien.
Ik heb de foto eigenlijk niet bewerkt. Het was eigenlijk een beetje de bedoeling om op lage iso 100 en met instelling op kunstlicht samen met de flits er overal wat blauw te verkrijgen door de weerkaatsing in het ei. F5.6 1/60 lens canon EFS 18,55mm IS de standaart lens in de kit.
Jammer van het blauw in de snoet.
Voor mij had er iets meer van de snoet op gemogen en het ei had ik persoonlijk iets meer naar links geplaatst, nu staat het ei me net iets te veel in het midden.
Ann
Ok merci voor de reacties. Kan hem later nog eens opnieuw proberen enkel weet ik niet of de hond dit ziet zitten.
En het blauwe op de snoet is de GEUR he mensen ;-) ;-) nee idd. had er beter uit gezien als het wit was
Comment