Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe ruikt het blauwe ei

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hoe ruikt het blauwe ei

even iets geprobeert. had wel maar een paar seconde voor het zo te doen. De hond blijft namelijk niet rieken ;-) graag reacties

Re: hoe ruikt het blauwe ei

mmm.... ik wil wel geloven in het blauwe ei, maar de hond zijn snoet wordt er ook blauw van.
    Dus vermoed ik dat je de foto bewerkt heb. Ok, dat is niet fout op zich, maar nu moet je gaan zoeken om de hond zijn oorsponkelijke kleur weer te geven.

Het idee is leuk. Toch had ik nog ietjes meer van de hond willen zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      mmm.... ik wil wel geloven in het blauwe ei, maar de hond zijn snoet wordt er ook blauw van.
      Dus vermoed ik dat je de foto bewerkt heb. Ok, dat is niet fout op zich, maar nu moet je gaan zoeken om de hond zijn oorsponkelijke kleur weer te geven.

Het idee is leuk. Toch had ik nog ietjes meer van de hond willen zien.
      Ik heb de foto eigenlijk niet bewerkt. Het was eigenlijk een beetje de bedoeling om op lage iso 100 en met instelling op kunstlicht samen met de flits er overal wat blauw te verkrijgen door de weerkaatsing in het ei. F5.6 1/60 lens canon EFS 18,55mm IS de standaart lens in de kit.

Comment

dan kan ik ervan uitmaken dat snuiven aan een blauw ei, maakt dat je high ervan wordt .

Althans een interessante foto. Ik kijk uit naar de commentaar van de anderen. Ze zijn meer competent dan ik hoor.

Comment

zou de eigenschappen met 300 (pix) verhogen en de opname centreren.
          komt het (de opname) er volgens mij veel beter onderuit.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Jammer van het blauw in de snoet.
            Voor mij had er iets meer van de snoet op gemogen en het ei had ik persoonlijk iets meer naar links geplaatst, nu staat het ei me net iets te veel in het midden.
            Ann
            Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Ok merci voor de reacties. Kan hem later nog eens opnieuw proberen enkel weet ik niet of de hond dit ziet zitten.
              En het blauwe op de snoet is de GEUR he mensen ;-) ;-) nee idd. had er beter uit gezien als het wit was
              Last edited by tdchil; 9 oktober 2011, 17:28.

Comment

Working...
              X