Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemetje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bloemetje

Gisteren dan toch beslist om voor de 1000D te gaan. Besteld op bol.com; deze morgen om 10u werd hij al afgeleverd. Feest!
    Al héél veel foto's en héél veel lelijke foto's getrokken. Door die viewfinder ziet alles er zoveel mooier uit .
    Hieronder een crop van een foto waar ik toch een beetje trots op was.

Last edited by Ebannaw; 7 oktober 2011, 16:33. Reden: Ik dacht gelezen te hebben max 3 foto's per post.

Re: Bloemetje

Nogal een drukke achtergrond en je bloemetje valt bijna van je foto af.
    Gezien het een crop is, vraag ik me af of je niet aan de linkerzijde meer had kunnen wegcroppen en veel meer overhouden aan de rechterzijde. Zou mijn inziens veel betere compo opleveren.
    Je had ook heel fel zonlicht en dat is niet altijd eenvoudig.
    Maar wel verdienstelijke poging. Veel oefenen en dan wordt het zeker beter.
    Ann
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Inderdaad nogal druk en vol in de zon .
      Mist ook een beetje scherpte .
      Niet zo makkelijk maar zeker blijven oefenen en posten .
      Groetjes
      Luc
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Bedankt voor de reacties.

Dit is de originele.

Comment

Alvast proficiat met je aankoop, hopelijk ga je er vele mooie momenten en taferelen mee kunnen vereeuwigen. Als je die dan nog via het forum met ons wil delen ...

Wat je foto betreft, idd een beetje te druk, ook voor mij.
          Toch vind ik dit een verdienstelijke foto, aangezien je het toestel nog moet leren kennen.

De omstandigheden waarin je de foto moet nemen, die ga je hier wel leren.
          Met behulp van de mensen hier, kom je al een heel eind. En oefenen, veel oefenen, ...

PS, ik kan je originele foto niet zien. ( het is ook beter dat wanneer je een update, of origineel post, dit doet in je eerste post. Gewoon door op aanpassen te klikken, en de foto onder / boven de oorspronkelijke te zetten )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elmor Bekijk bericht
            Alvast proficiat met je aankoop, hopelijk ga je er vele mooie momenten en taferelen mee kunnen vereeuwigen. Als je die dan nog via het forum met ons wil delen ...

Wat je foto betreft, idd een beetje te druk, ook voor mij.
            Toch vind ik dit een verdienstelijke foto, aangezien je het toestel nog moet leren kennen.

De omstandigheden waarin je de foto moet nemen, die ga je hier wel leren.
            Met behulp van de mensen hier, kom je al een heel eind. En oefenen, veel oefenen, ...

PS, ik kan je originele foto niet zien. ( het is ook beter dat wanneer je een update, of origineel post, dit doet in je eerste post. Gewoon door op aanpassen te klikken, en de foto onder / boven de oorspronkelijke te zetten )
            Bedankt voor de motiverende reactie .
            1 foto per topic is dus de regel in de beginnershoek.
            hier dan toch een link naar de foto.

Comment

Het meeste is hierboven reeds aangehaald, maar ik zie ook te weinig scherpte. Heb je deze foto wel verscherpt, of komt ie zo van het kaartje ?
              Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ebannaw Bekijk bericht
                Bedankt voor de motiverende reactie .
                1 foto per topic is dus de regel in de beginnershoek.
                hier dan toch een link naar de foto.
                Je mag in beginnershoek 1 topic per dag starten met max. 3 foto's per topic.
                Updates nav comments mag je altijd bijvoegen in de eerste topic, ook al zou je daarmee boven de 3 foto's komen.
                Je mag je orfginele er dus zeker nog in je eerste topic bij zetten.

Ivm de foto zelf: je originele heeft ruimte om andere crops te maken.
                Zelf zou ik zoals gezegd meer ruimte laten rechts. Maar het is jouw foto, dus uitproberen en zien wat je het best bevalt.

Mvg,
                Ann
                Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

De link is inderdaad beter .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Het meeste is hierboven reeds aangehaald, maar ik zie ook te weinig scherpte.
                    Vind ik ook. Ik moet zelf ook nog veel leren, maar het lukt elke week een beetje beter. Veel oefenen en je gaat er zeker en vast ook komen.
                    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Working...
                    X