Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eén van de drie poezen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eén van de drie poezen

Buiten slecht weer, binnen maar wat experimenteren.
    Vond de uil wel mooi, maar dat heb ik niet. Dus de poes was het slachtoffer.

Ook eens zw/w gemaakt

Last edited by gyssenro; 7 oktober 2011, 18:47.

Re: Eén van de drie poezen

jammer dat je op z'n neusje hebt gefocust en niet op de ogen
    de zw is wel niet lelijk
    kon het kinnetje er niet meer bij?
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

ZW/Wit is mooi maaar verkies toch de kleurenversie, ben het eens met noenkelmie wat betreft het scherpstellen maar toch mooi
      Renée

Comment

Heel scherp, maar héééééél veel ruis. Ruis is niet zo zeer in de vacht te zien, maar vooral in de ogen en tussen de snorharen.
        Groetjes

Comment

Mooi, maar ik had ook liever de ogen scherp gezien
          Ik ga voor de kleurenversie!
          http://www.evshotsphotography.com

Comment

Ik ben zelf ook geen kei maar om deze foto te maken zou ik toch wel meer licht willen hebben. Een sluitertijd van 1/30 is naar mijn inziens toch wel weinig om een levend dier goed te fotograferen. Ook wat meer scherptediepte zou ik hier proberen te krijgen door een hoger F getal te gebruiken.Voor dieren is het belangrijk om de scherpte op de ogen te krijgen en zeker bij deze compo .
            Met zo een mooie poes zou ik een nieuwe poging doen bij betere lichtomstandigheden.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

ZW/W stoort me niet, maar het is idd jammer dat het neusje is scherpgesteld.

Toch wel een goede poging.
              Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
              www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

De kleurenversie kan ik niet beoordelen want die is ondertussen verdwenen Spijtig want als die nog beter was als de zw-w versie moet het de moeite geweest zijn. Wat betreft de scherpte op de ogen volg ik mijn voorgangers. Ik heb ook de indruk dat je een beetje te veel verscherpt hebt en als ik zou zorgen dat beide ogen proper zijn voor je de foto maakt.

Comment

Ik zie de kleurenfoto niet meer, weggehaald?
                  Het exemplaar in zwart wit is idd een verdienstelijke poging.
                  Eerste indruk bij foto is goed, maar dan heb je natuurlijk de scherpte... die had op de ogen moeten liggen. Zoals reeds aangehaald, een sluitertijd van 1/30sec is toch wel traag, ...

Comment

Working...
                  X