Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heb deze eens rap door PS gehaald in schaduw/hooglichten en je krijgt een heel andere foto. Het zwart wordt dan zwart, maar met een goede doortekening van de beharing. In deze is het zwart zonder dat je de haren ziet. En het deel dat ontbreekt ligt misschien reeds bij de beenhouwer . Daar kan je niet veel meer aan wijzigen.
Groetjes
Heb deze eens rap door PS gehaald in schaduw/hooglichten en je krijgt een heel andere foto. Het zwart wordt dan zwart, maar met een goede doortekening van de beharing. In deze is het zwart zonder dat je de haren ziet. En het deel dat ontbreekt ligt misschien reeds bij de beenhouwer . Daar kan je niet veel meer aan wijzigen.
Groetjes
Denk dat dit inderdaad een beter resultaat geeft.:
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Heb deze eens rap door PS gehaald in schaduw/hooglichten en je krijgt een heel andere foto. Het zwart wordt dan zwart, maar met een goede doortekening van de beharing.
Groetjes
Als beginneling leer ik zo mee, en heb ook eens gedaan wat Djivan voorsteld,
en het is inderdaad dan heel mooi, want waar ik van hou is die gouden gloed in de achtergrond
Grt Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Bedankt Djivan, wou de gloed op de achtergrond niet kwijtraken en ik hou nogal van grote contrasten. Het ideale zal waarschijnlijk ergens tussenin liggen. Toch bedankt voor je tussenkomst, weer wat bijgeleerd.
Hoe groot is je bestand? Ik zie vooral veel rechthoeken en vierkanten op je koe. Je moet maar eens naar haar neus kijken. Mssn eerst een bestand opladen van betere kwaliteit want dit is niet te beoordelen
Comment