Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

curieuzeneuzemosterdpot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• curieuzeneuzemosterdpot

Nog geen 5 minuten was ik daar foto's aan het maken en die koe was daar al.
    Ongelofelijk hé . Wel jammer dat haar linkerkant er niet volledig opstaat.

Re: curieuzeneuzemosterdpot

Heb deze eens rap door PS gehaald in schaduw/hooglichten en je krijgt een heel andere foto. Het zwart wordt dan zwart, maar met een goede doortekening van de beharing. In deze is het zwart zonder dat je de haren ziet. En het deel dat ontbreekt ligt misschien reeds bij de beenhouwer . Daar kan je niet veel meer aan wijzigen.
    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Heb deze eens rap door PS gehaald in schaduw/hooglichten en je krijgt een heel andere foto. Het zwart wordt dan zwart, maar met een goede doortekening van de beharing. In deze is het zwart zonder dat je de haren ziet. En het deel dat ontbreekt ligt misschien reeds bij de beenhouwer . Daar kan je niet veel meer aan wijzigen.
      Groetjes
      Denk dat dit inderdaad een beter resultaat geeft.:
      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Zoals reeds gezegd : schaduwen oplichten en je hebt een andere (betere) foto.
        Hier heb je véél te weinig detail.
        Mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Heb deze eens rap door PS gehaald in schaduw/hooglichten en je krijgt een heel andere foto. Het zwart wordt dan zwart, maar met een goede doortekening van de beharing.
          Groetjes
          Als beginneling leer ik zo mee, en heb ook eens gedaan wat Djivan voorsteld,
          en het is inderdaad dan heel mooi, want waar ik van hou is die gouden gloed in de achtergrond
          Grt Rosie
          GROETJES ROSIE
          Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
          panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Bedankt Djivan, wou de gloed op de achtergrond niet kwijtraken en ik hou nogal van grote contrasten. Het ideale zal waarschijnlijk ergens tussenin liggen. Toch bedankt voor je tussenkomst, weer wat bijgeleerd.

Comment

Hoe groot is je bestand? Ik zie vooral veel rechthoeken en vierkanten op je koe. Je moet maar eens naar haar neus kijken. Mssn eerst een bestand opladen van betere kwaliteit want dit is niet te beoordelen
              https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Working...
              X