Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwaan op zee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zwaan op zee

Genomen in Corfu.
    Tips steeds welkom.
    Mvg,
    Kvole

ISO 100
    Belichting 1/125 sec.
    Diafragma 14.0
    Focuslengte 18mm

Nog eentje zonder zwaan

ISO 100
    Belichting 1/320 sec.
    Diafragma 9.0
    Focuslengte 34mm
    Canon EOS 550 D + Canon EF 24-105 mm IS L + Canon EF 100 mm macro IS L + Canon 100-400 mm IS L

Re: Zwaan op zee

Ook al heet je topic zwaan op zee, ik zou voor die zonder zwaan gaan (dus de 2e foto), omdat deze dan al mooi is. Je blik gaat anders meteen teveel naar de zwaan. De compositie op de 2e foto vind ik ook sterker. Dichterbij het landschap.

Dit is zeker genomen vanaf het looppad richting het witte kerkje (waar je vliegtuigen boven je ziet vliegen!)? Dat meen ik uit te herkennen. Dan heb je vast ook het eiland in het midden van de zee gezien?

Je kan daar veel plaatjes schieten. Heb ik gedaan althans.
    Last edited by RIEK; 29 september 2011, 20:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RIEK Bekijk bericht
      Ook al heet je topic zwaan op zee, ik zou voor die zonder zwaan gaan (dus de 2e foto), omdat deze dan al mooi is. Je blik gaat anders meteen teveel naar de zwaan. De compositie op de 2e foto vind ik ook sterker. Dichterbij het landschap.

Dit is zeker genomen vanaf het looppad richting het witte kerkje (waar je vliegtuigen boven je ziet vliegen!)? Dat meen ik uit te herkennen. Dan heb je vast ook het eiland in het midden van de zee gezien?

Je kan daar veel plaatjes schieten. Heb ik gedaan althans.
      Ik volg hier volledig de commentaar van Riek
      Renée

Comment

Ik hou het ook op deze zonder zwaan. De zwaan in de eerste is trouwens uitgebrand, en is eerder iets negatiefs in deze foto, dan dat het een meerwaarde is.

Comment

Working...
        X