bovenaan wat gecropt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jacht
Collapse
X
-
-
Re: Jacht
Mooie blauwe kleur bij dit zomerweer in september
Bootje nogal centraal maar dat stoort mij hier niet, de stenen vertrekken mooi vanuit de linker benedenhoek.
Vermits je lucht zo egaal is had ik dat kleine witte vlekje aan de zijkant tussen 9 en 10u weggepoetst.
Goed gedaan Sien
Mvg,
EddySmaken verschillen
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooie blauwe kleur bij dit zomerweer in september
Bootje nogal centraal maar dat stoort mij hier niet, de stenen vertrekken mooi vanuit de linker benedenhoek.
Vermits je lucht zo egaal is had ik dat kleine witte vlekje aan de zijkant tussen 9 en 10u weggepoetst.
Goed gedaan Sien
Mvg,
Eddyvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Mooie plaat met een fijne compositie en mooie kleuren, misschien boven een stukje er af halen.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Mooi scherp, jacht het midden stoort hier niet echt, maar wat me wel een beetje stoort is dat het wit van het jacht uitgebrand/overbelicht is. Misschien had je wat belichtingscompensatie kunnen toepassen ? Nu is het mits wat verdonkeren wel nog iets te verbeteren maar goed komt het niet.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk berichtMooie plaat met een fijne compositie en mooie kleuren, misschien boven een stukje er af halen.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Comment