Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
mi is jouw experiment goed, zeer goed gelukt. Je kan er gerust ééntje op drinken!
Anderzijds heb ik bij deze foto ook een déja-vu gevoel, ik mis wat originaliteit ?
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Volgens mij gaat het hier meer over de techniek/timing en in dat opzicht moet je het maar nadoen... veel wijn verkwist voordat je dit resultaat verkreeg vermoed ik
Ik vind dit wel vakwerk...
Newbie zijnde geef ik ook graag ene mening, stoor je niet aan mijn commentaar maar help mij opbouwen!
mi is jouw experiment goed, zeer goed gelukt. Je kan er gerust ééntje op drinken!
Anderzijds heb ik bij deze foto ook een déja-vu gevoel, ik mis wat originaliteit ?
Het déjà-vu gevoel klopt, Sien... Bij m'n vorig experiment was de kwaliteit onvoldoende om er een poster te kunnen van maken. Vandaar dat ik een tweede poging ondernomen heb. De laatste maanden (augustus / september) heb ik nauwelijks tijd gehad om te fotograferen... 'k Heb me enkel kunnen bezighouden met een nieuwe wijn-serie...
Volgens mij gaat het hier meer over de techniek/timing en in dat opzicht moet je het maar nadoen... veel wijn verkwist voordat je dit resultaat verkreeg vermoed ik
Ik vind dit wel vakwerk...
De wijn (een goedkope Château Migraine uit den Aldi) werd steeds opnieuw opgevangen en zo telkens hergebruikt... Er zat telkens wel een klein beetje verlies op, maar niet veel. Na de shoot had ik nog 90% van de fles over.
en een migraine Hoe speel je dit eigenlijk klaar? Iemand die giet en jij maar schieten?
Dag Jomme,
je vindt op internet heel wat filmpjes hierover. Dit vind ik bvb een goed filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=ODtFYyxYQWo. En als je - zoals ik - geen bar hebt om je fles aan op te hangen,... moet je gewoon een beetje creatiever zijn. De fles hield ik gewoon in de hand, maar het glas had ik op een zelfgemaakte constructie vastgemaakt. Da's eigenlijk het omgekeerde van hetgeen in het filmpje getoond wordt. Ik heb geen assistent gebruikt om de wijn in het glas te gieten, maar dit is zeker ook mogelijk. Ik had dus de wijnfles in de ene hand en de afstandsbediening in de andere...
Comment