Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Heel mooi en heel speciaal. Ik zie het graag.
Toch zou ik nog proberen om de bomen rechter te plaatsen en de opvallende kleurtjes op de stam weg te werken.
Met het opvallend kleurtje bedoel ik gewoonweg dat lichtbruin schuine streepjesvlekje op linkerboomstam. Omdat het alleen op dat plekje voorkomt en de aandacht teveel opeist. Het iets donkerder maken. Je kunt het wegwerken met de stamptool.
De foto is inderdaad prachtig. Eens iets anders niet ? Maar als jij het zo wil laten is het voor mij ook OK hoor.
Met het opvallend kleurtje bedoel ik gewoonweg dat lichtbruin schuine streepjesvlekje op linkerboomstam. Omdat het alleen op dat plekje voorkomt en de aandacht teveel opeist. Het iets donkerder maken. Je kunt het wegwerken met de stamptool.
De foto is inderdaad prachtig. Eens iets anders niet ? Maar als jij het zo wil laten is het voor mij ook OK hoor.
Had het oorspronkelijk niet zo begrepen, maar je het gelijk. Update geplaatst.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Ja, de laatste is prima, voor mij althans. De sfeer, stilte en schoonheid heersen in het bos. Een gevoel dat ik altijd ondervind als ik in een herfstbos kom.
Nu is het aan jou om te kiezen welke foto volgens jou, het meest bijdraagt tot het werk je voor ogen had.
Comment