Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tussen druiven en fruitbomen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• tussen druiven en fruitbomen

Foto genomen in Frankrijk waar we tussen de druivenvelden en de fruitboomgaarden reden, ook heel veel notenbomen ginder in de streek. ( rond Bordeaux ) Wat vinden jullie van deze ?

Exif:
    F10
    iso 200
    1/800 sec
    24 mm

Re: tussen druiven en fruitbomen

Ik snap waarom je de foto hebt genomen, lijkt me een schitterende omgeving. De foto heeft allen niet de eye catcher om het echt een mooie te maken misschien als de weg wat langer in beeld was geweest had het beter geweest.
    Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

Comment

@lander, ja het was een mooie streek, ik had idd beter meer weg erop gezet. Zal het onthouden voor mijn volgende foto's. Bedankt om te reageren.
      Groetjes, Jean-luc.

Comment

De schoonheid is er, maar je moet ze een beetje te veel zoeken. Het is niet moeilijk om
        weer te geven wat je ziet, maar wat je erbij voelt. En toch maakt precies dat een goede
        landschapsfoto.

Comment

mooie wolken en een intrigerende camerapositie,
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

doudeke en Bouk ook jullie vriendelijk bedankt om te reageren, groetjes.

Comment

Een echte goeie vakantie gevoelens foto
              mvg jako
              Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

jako

Comment

Working...
              X