Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

orchidee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• orchidee

Tips zijn altijd welkom

Re: orchidee

In de Beginnershoek mag je per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) starten, met maximaal 3 foto’s per nieuw topic.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      In de Beginnershoek mag je per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) starten, met maximaal 3 foto’s per nieuw topic.
      grt,bouk.
      ok danku goed da ik da weet nu

Comment

vind hem niet scherp , achtergrond ??? en staat er niet helemaal op , en handtekening ??
        ;-)
        Alex Angellis - Nikon D7000 - AF Nikkor 80-200mm 1:2.8D-ED - AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Tamron AF 17-50mm 1:2.8 IF XR DiII - AF-S Micro NIKKOR 85mm 1:3.5/G ED
        www.alex-angellis.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bannanne Bekijk bericht
          vind hem niet scherp , achtergrond ??? en staat er niet helemaal op , en handtekening ??
          ;-)
          mee eens

achtergrond veel te druk, bovenste blaadje had er beeter ook volledig op gestaan.
          je signatuur is al iets subtieler dan bij je vorige foto maar hij blijft te opzichtig.

succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bannanne Bekijk bericht
            ;-)
            mee eens

achtergrond veel te druk, bovenste blaadje had er beeter ook volledig op gestaan.
            je signatuur is al iets subtieler dan bij je vorige foto maar hij blijft te veel aanwezig.

succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door han solo Bekijk bericht
              mee eens

je signatuur is al iets subtieler dan bij je vorige foto maar hij blijft te opzichtig.

succes
              mee eens

je signatuur is al iets subtieler dan bij je vorige foto maar hij blijft te veel aanwezig.

succes
              ?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mee eens

succes
                ok, dit zij heel nuttige tips voor mij( alhoewel dit 1 keer zeggen genoeg was )! bedankt en ik blijf oefenen eh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jillOoOhhh Bekijk bericht
                  ok, dit zij heel nuttige tips voor mij( alhoewel dit 1 keer zeggen genoeg was )! bedankt en ik blijf oefenen eh
                  lol dit is niet het enige dat ik 2 keer post denk dat er iets mis is met mijn comp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jillOoOhhh Bekijk bericht
                    ok danku goed da ik da weet nu
                    Mooi, dan kan je de zondag eens besteden aan het doorlezen van de reglementen.

Bij deze foto heb je geen rekening gehouden met de achtergrond. Die is nogal onrustig. Het
                    lijkt bijna een tegenlichtopname te zijn geworden en dat werkt in het algemeen niet zo
                    goed met deze bloemen.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
                    X