Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooi Sien Ik heb dat ook ééns geprobeerd enkele maanden terug, in de bibliotheek met een rek boeken. Is natuurlijk zonder beweging maar wou dat ook een keer proberen. Zal hem dan ook ééns posten. Groetjes.
Sien... als dansleerkracht en eigenaar van een dansschool heb ik nog niet veel foto's gezien van dans die me echt kunnen boeien, Ik mis er steeds iets in. Deze foto boeit me terwijl het niet eens mijn dansstijl is
Heel erg mooi gedaan (heb er ook zo al enkele genomen tijdens concerten)
Het speciale aan deze foto is dat het middenste danseresje, waar je op gefocust hebt, nog redelijk 'onbewogen' is en dat je de andere in die beweging kunnen pakken hebt
Dat is echt knap gedaan. Begrijp ik het goed dat je afdrukt terwijl je aan het inzoemen bent ?
Ann
Dat is inderdaad de werkwijze
Heel erg mooi gedaan (heb er ook zo al enkele genomen tijdens concerten)
Het speciale aan deze foto is dat het middenste danseresje, waar je op gefocust hebt, nog redelijk 'onbewogen' is en dat je de andere in die beweging kunnen pakken hebt [/QUOTE]
mijn gefocust onderwerp=mijn kleindochtertje
Last edited by bommasien; 23 september 2011, 11:45.
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Waw, deze verdient een oprecht applaus ! Ik had nog nooit van deze techniek gehoord. Super, het komt hier echt tot zijn recht. Ook de compo is mooi, de kleuren, alé een echte topper !!
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment