Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Grappig beeld zo met die snavel weggestoken. Is een beetje cameraschuw denk ik .
Beeste staat er prima op, maar wat is die groene balk in de achtergrond (leidt mijn aandacht een beetje af) ?
Ann
Grappig beeld zo met die snavel weggestoken. Is een beetje cameraschuw denk ik .
Beeste staat er prima op, maar wat is die groene balk in de achtergrond (leidt mijn aandacht een beetje af) ?
Ann
Ik vind dan weer dat de groene balk een mooie kleurencombinatie oplevert maar het leidt idd wat de aandacht af.
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
zeer origineel beeld met een hele goede compo en prachtige kleuren. en de scherptediepte zit ook goed in die zin dat de achtergrond mooi vaag is gemaakt. Enige minpunt voor mij is dat er nog net wat te veel scherpte zit in de voorgrond (het verenkleed) waardoor het moeilijk is mijn aandacht te houden op de kop van de flamingo.
Zeer speciale pose en de kleur is zo mooi, heb al eens een flamingo geprobeerd maar die komt er dan super oranje uit te zien. Hoe krijg je deze moeilijke kleur zo goed uit je fotomachine getoverd?
Comment