Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WaterReijk Weerribben Wieden rondom Giethoorn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: WaterReijk Weerribben Wieden rondom Giethoorn

bedankt voor de leuke commentaren.
    Heb hier nog een stuk of 20 van die foto's liggen (nu ja, die staan op m'n pc)

En Nick, ook merci voor de extra info.
    En... woon je op de toeristische route?

En het IS een aanrader!
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik vind dit 2 prachtige foto's die een echte rustige en gemoedelijke sfeer uitstralen. Mooi van kleur, mooi scherp en mooi van compo. Eerste klas !!
      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
        bedankt voor de leuke commentaren.
        Heb hier nog een stuk of 20 van die foto's liggen (nu ja, die staan op m'n pc)

En Nick, ook merci voor de extra info.
        En... woon je op de toeristische route?

En het IS een aanrader!
        Ja ik woon midden in het dorp, maar wel aan de eilandjes kant (dus met een eigen brug) van het dorp zodat we achter toch wel rust hebben hoor
        Te zien aan de foto's die hier op het forum al staan ben je vast ook langs mijn huisje gevaren.
        Tis ook (gedeeltelijk) wit...maar ni zo groot hoor...
        Misschien staat i zelfs wel in je pc
        Mijn "werk" is ook de toeristen bezig houden door middel van een rondvaart, maar dan wel in een grote boot met nu nog een benzine motor( de verwachtingen zijn dat ook die binnen een aantal jaar elektrisch moeten gaan varen)
        Nikon D5000 en wat lenzen.

Comment

Amaai het is daar echt wel fotogeniek. En mooi in beeld gebracht.

Comment

Foto's doen mij terugdenken aan ons verblijf daar. Heerlijke dagen beleefd op een fluisterboot het hele gebied afgevaren en gefilmd. Nu ik deze foto's zie doen deze me daar terug naar verlangen. Foto's voor mij dus geslaagd om weer te geven hoe het daar is op de rustige momenten. Het kan er behoorlijk druk zijn ook, vooral tijdens de opening van het vaarseizoen. Het Venetië van het Noorden
            Zeker een streek om mooie landschapfoto's te maken. Met wat geluk ook dierenfoto's.
            Mijn "werk" is ook de toeristen bezig houden door middel van een rondvaart
            Ben misschien wel meegevaren en heel de uitleg gekregen
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Mooie eerste foto! Foto laten zoals hij is. De onderkant geeft de foto nl. meer diepte!
              Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

nog eens merci allemaal

Oorspronkelijk geplaatst door Nick Altena Bekijk bericht
                Ja ik woon midden in het dorp, maar wel aan de eilandjes kant (dus met een eigen brug) van het dorp zodat we achter toch wel rust hebben hoor
                Te zien aan de foto's die hier op het forum al staan ben je vast ook langs mijn huisje gevaren.
                Tis ook (gedeeltelijk) wit...maar ni zo groot hoor...
                Misschien staat i zelfs wel in je pc
                Mijn "werk" is ook de toeristen bezig houden door middel van een rondvaart, maar dan wel in een grote boot met nu nog een benzine motor( de verwachtingen zijn dat ook die binnen een aantal jaar elektrisch moeten gaan varen)
                jammer, heb geen ander gedeeltelijk wit huis staan, wel villa Bontekoe, de kameel,...
                We waren wel met een rondvaart mee, heb wel niet heel erg veel van de uitleg gehoord, wegens het gekakel van enkele dames achter me
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                  nog eens merci allemaal

jammer, heb geen ander gedeeltelijk wit huis staan, wel villa Bontekoe, de kameel,...
                  We waren wel met een rondvaart mee, heb wel niet heel erg veel van de uitleg gehoord, wegens het gekakel van enkele dames achter me
                  Villa Bontekoe (ooit een oud burgemeesters woning geweest) staat hier schuin tegen over
                  Ik denk dus dat u aan de "verkeerde " kant van de boot heeft gezeten om ons huisje te kunnen zien.
                  Geen nood... het staat er nog wel even
                  Nikon D5000 en wat lenzen.

Comment

Working...
                  X