Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
alles is hier heel bewust gedaan/gekozen.
indien de trap scherp zou zijn wordt de foto meteen een flink pak harder en wou nu net dat zachte in de foto houden.
groetjes
renske
Zéér goede keuze Renske, ik vind dit heel knap werk .
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Ik vind het zeker iets hebben met alles onscherp, een scherpe trap zou mijns inziens inderdaad de foto ook veel harder maken en de sfeer die er nu is, zou dan zeker afnemen.
Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
't Is zó vaag, dat ik het niet kan omschrijven.
kan je me dan op zijn minst zeggen waarom je het een gemiste kans vind of wat er volgens jou fout zit aan mijn foto. ik kan gerust tegen harde kritiek dus je moet je helemaal niet inhouden en als die dan ook nog is degelijk onderbouwd is kan ik er enkel uit leren dus laat maar komen zou ik zeggen.
hey wil iedereen hartelijk bedanken voor de fijne reacties.
@ noenkelMi:
One girl was called Jean Marie
Another little girl was called Felicity
Another little girl was Sally Joy
The other was me, and I'm a boy copy: pete townshend / the who
hey wil iedereen hartelijk bedanken voor de fijne reacties.
@ noenkelMi:
One girl was called Jean Marie
Another little girl was called Felicity
Another little girl was Sally Joy
The other was me, and I'm a boy copy: pete townshend / the who
oops
maar euh on topic
'k heb zondag tijdens de Brugse otoloze zondag ook zo'n foto's zoals deze en je vorige geprobeerd
reactie van Gina: "ze zijn mislukt"
Comment