waarschijnlijk is dit het meest intrieste en desolate kerkhof van Belgie, hier werden landlopers begraven en het enige dat hen rest is dit betonnen kruisje met een loden plaatje waarop enkel een nummer staat
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ge waart maar een nummer!
Collapse
X
-
-
Re: Ge waart maar een nummer!
waar zitte gij de ganse tijd?
ik had liever een grotere scherptediepte gezien, zodat de 1e kruisjes na die op de voorgrond ook scherp zijn en pas daarna de andere wazig
iets meer contrast maakt em ook sterker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtwaar zitte gij de ganse tijd?
ik had liever een grotere scherptediepte gezien, zodat de 1e kruisjes na die op de voorgrond ook scherp zijn en pas daarna de andere wazig
iets meer contrast maakt em ook sterker
idd was meer contrast(is gebeurt) en zw/wt ?vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtidd was meer contrast(is gebeurt) en zw/wt ?
heb nu ook eens geprobeerd, heb er iets meer structuur ingelegd en iets grijzer
Comment
-
-
Zwart-wit past beter bij het thema natuurlijk.
Hier had ik nog nooit van gehoord ... best wel intrigerend eigenlijk.
Heb een linkje gevonden: http://www.gevangenismuseum.be/locatie/kerkhof.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtwaar zitte gij de ganse tijd?vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtik loop de ganse tijd mijn fototoestel achterna!
Zw/w past beter bij thema, maar zoals hij nu is zie ik de kleurenversie wel liever.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk berichtZwart-wit past beter bij het thema natuurlijk.
Hier had ik nog nooit van gehoord ... best wel intrigerend eigenlijk.
Heb een linkje gevonden: http://www.gevangenismuseum.be/locatie/kerkhof.htmlvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
De ZW heeft mijn voorkeur!
Ik had liever de compositie lichtjes anders gezien. Nu raken de kleine kruisjes het grote center-kruis. Ik had hier graag wat meer ruimte tussen gezien. Volgens mij is de compo dan sterker.
Groetjes,
Sidney.Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2
Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF
[ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]
Comment
-
-
met die zwart wit ben je al goed op weg nu nog de lucht er aan af en je krijgt meteen meer dieptegevoel
groetjes
renske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtmet die zwart wit ben je al goed op weg nu nog de lucht er aan af en je krijgt meteen meer dieptegevoel
groetjes
renske
idd bedankt voor de goede tip!vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtKnap met de scherptediepte, denk dat de foto iets naar links helt, nog meer contrast was misschien betervriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment