Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
waarschijnlijk is dit het meest intrieste en desolate kerkhof van Belgie, hier werden landlopers begraven en het enige dat hen rest is dit betonnen kruisje met een loden plaatje waarop enkel een nummer staat
Last edited by bommasien; 14 september 2011, 20:16.
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Boodschap is sterker dan de foto, en natuurlijk een triestig gegeven. Maar je kunt het ook
positief bekijken: geleefd als geen nummer en nu dood als een nummer.
ik had liever een grotere scherptediepte gezien, zodat de 1e kruisjes na die op de voorgrond ook scherp zijn en pas daarna de andere wazig
iets meer contrast maakt em ook sterker
ik had liever een grotere scherptediepte gezien, zodat de 1e kruisjes na die op de voorgrond ook scherp zijn en pas daarna de andere wazig
iets meer contrast maakt em ook sterker
idd was meer contrast(is gebeurt) en zw/wt ?
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Ik had liever de compositie lichtjes anders gezien. Nu raken de kleine kruisjes het grote center-kruis. Ik had hier graag wat meer ruimte tussen gezien. Volgens mij is de compo dan sterker.
Groetjes,
Sidney.
Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2 Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]
Comment