Op weg naar Venetie
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Garda Meer
Collapse
X
-
-
-
Re: Garda Meer
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtScheef
Mvg,
Eddy
lijkt wel snel snel gepostmvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtYep , meer loopt leeg.
lijkt wel snel snel gepostCanon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...
Comment
-
Ik denk dat de conclusie over scheefstand wat te haastig is genomen.
De rand/oever van een meer is GEEN horizon.
Er was weinig wind (zie de zeilen en het water).
Ik kan niets vinden dat voldoende referentie biedt om scheefstand te concluderen.
Maar een waterpas afscheiding tussen water en land kan makkelijker kijken. En dat zien
we dat-ie een beetje bol staat. en dan, en dan ...Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
plaatwerker heeft gelijk, foto staat recht of althans niet zo scheef als de waterlijn doet vermoeden. kijk maar eens naar de masten, die staan mooi rechtop. ik ben echter niet wild van de foto.
Comment
-
-
Mooi zomergevoel vastgelegd.
Ik had graag ofwel iets meer groen op de voorgrond gezien ofwel niets. Met het kleine stukje dat er nu opstaat twijfel ik een beetje, maar voor het overige mooi hoor.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
volgens mij toch ook ietsje scheef hoor, ik heb eens rechtgetrokken en dan staan de masten ook nog rechtop. Er zal wel iets wind geweest zijn anders zouden deze boten niet op de zeilen varen. Is er in de lucht iets weggecloond? witte vlekjes rechts (van foto )n de lucht. Ik vind dat zilveren water wel iets hebben maar twijfel toch of het niet TE is!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtvolgens mij toch ook ietsje scheef hoor, ik heb eens rechtgetrokken en dan staan de masten ook nog rechtop. Er zal wel iets wind geweest zijn anders zouden deze boten niet op de zeilen varen. Is er in de lucht iets weggecloond? witte vlekjes rechts (van foto )n de lucht. Ik vind dat zilveren water wel iets hebben maar twijfel toch of het niet TE is!
Comment
-
-
ben niet zo wild van deze foto
sorryeen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
toch vind ik hem mooi
zelfs zo gebold (echt scheef is het niet)
die tak doorbreekt de 'eentonigheid' (pas op, ik vind hem niet eentonig hé)
maar die handtekening
zie je dat nu al aan de muur hangen?!? Met die handtekening daarop???
Comment
-
Hier hoort een mooi liedje bij. Dat gitare und das mer of zoiets. Goed luid, zodat je al dat
geëmmer over scheef niet hoort, en op het gemak kunt genieten van die zacht voort kab-
belende bootjes en dat haringzilverkleurige water.
Comment
Comment