Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik denk dat de conclusie over scheefstand wat te haastig is genomen.
De rand/oever van een meer is GEEN horizon.
Er was weinig wind (zie de zeilen en het water).
Ik kan niets vinden dat voldoende referentie biedt om scheefstand te concluderen.
Maar een waterpas afscheiding tussen water en land kan makkelijker kijken. En dat zien
we dat-ie een beetje bol staat. en dan, en dan ...
plaatwerker heeft gelijk, foto staat recht of althans niet zo scheef als de waterlijn doet vermoeden. kijk maar eens naar de masten, die staan mooi rechtop. ik ben echter niet wild van de foto.
Mooi zomergevoel vastgelegd.
Ik had graag ofwel iets meer groen op de voorgrond gezien ofwel niets. Met het kleine stukje dat er nu opstaat twijfel ik een beetje, maar voor het overige mooi hoor.
Ann
volgens mij toch ook ietsje scheef hoor, ik heb eens rechtgetrokken en dan staan de masten ook nog rechtop. Er zal wel iets wind geweest zijn anders zouden deze boten niet op de zeilen varen. Is er in de lucht iets weggecloond? witte vlekjes rechts (van foto )n de lucht. Ik vind dat zilveren water wel iets hebben maar twijfel toch of het niet TE is!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
volgens mij toch ook ietsje scheef hoor, ik heb eens rechtgetrokken en dan staan de masten ook nog rechtop. Er zal wel iets wind geweest zijn anders zouden deze boten niet op de zeilen varen. Is er in de lucht iets weggecloond? witte vlekjes rechts (van foto )n de lucht. Ik vind dat zilveren water wel iets hebben maar twijfel toch of het niet TE is!
Ik heb de "rechte" foto gezien, wat de masten betreft zie je idd weinig verschil, helaas is dit zowat de enige referentie die er is, nu heb je er het raden naar.
Toch een mooie weerspiegeling op het zeeoppervlak.
Jammer van het leeglopen van de zee.
Crop effe die tak weg en doe een lenscorrectie in CS als je het gebruikt en klaar is keer..
Op naar showcase....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hier hoort een mooi liedje bij. Dat gitare und das mer of zoiets. Goed luid, zodat je al dat
geëmmer over scheef niet hoort, en op het gemak kunt genieten van die zacht voort kab-
belende bootjes en dat haringzilverkleurige water.
Comment