Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HDR Nieuwpoort, De Pier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HDR Nieuwpoort, De Pier

Ik weet het, er zijn voor en tegenstanders. Maar ik krijg er toch niet genoeg van.
    Vandaar :

Bij deze Zwart Wit versie treed wel wat GOSTING op rond de vuurtoren!

Last edited by brocot; 8 september 2011, 19:08.
    Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
    http://fotoalbum.godderis.be

Re: HDR Nieuwpoort, De Pier

Leuke foto met mooie wolken. De voorgrond is me toch iets te donker (hdr zou schaduwen iets moeten oplichten)

gr,
    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Ik ken niets van HDR, de meeste vind ik "erover" hier is het subtiel maar vind ik het geheel te donker!
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk bericht
        Leuke foto met mooie wolken. De voorgrond is me toch iets te donker (hdr zou schaduwen iets moeten oplichten)

gr,
        Mijn foto's zijn wel vaker te donker hoor ik. Ik denk dat ik mijn scherm eens zou moeten kunnen calibreren (Samsung SyncMasterPX2370 LED)
        Zo'n toestelletje kost echter betrekkelijk veel geld voor die enige keren dat je het nodig hebt.
        Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //

Comment

Mooie foto maar inderdaad iets te donker.
          Misschien eens in Gezocht posten, misschien wil iemand je wel helpen door je zijn calibreer toestel uit te lenen/er eens mee langs te komen.
          Nikon D5100 + 18-105mm VR
          Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

vind het mooi en niet te donker.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

In heb de wizard voor calibratie in Windows 7 eens doorlopen en mijn scherm op die basis bijgeregeld. De foto vervolgens met die nieuwe gegevens aangepast. Dit is het resultaat.
              Ik vrees dat hioj nu te licht zal zijn op sommige schermen.

edit
              Last edited by brocot; 8 september 2011, 19:06.

Comment

Hier niet, foto is "voor mij" beter.
                Maar zoals ik zei , ik ken niets van HDR,hoewel ik het hier ook niet terugvind, is dat dan misschien goed, of zo subtiel gedaan?
                mvg Bruno D.G.
                Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brocot Bekijk bericht
                  In heb de wizard voor calibratie in Windows 7 eens doorlopen en mijn scherm op die basis bijgeregeld. De foto vervolgens met die nieuwe gegevens aangepast. Dit is het resultaat.
                  en weg is de sfeer.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brocot Bekijk bericht
                    Ik vrees dat hioj nu te licht zal zijn op sommige schermen.
                    Dat resultaat kreeg ik al door in PS(E)-9 bij levels/histogram de middenschuif op 1,5 te zetten.

Yep, maar sfeer niet weg. Gewoon andere sfeer.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

Comment

Ik ken totaal niks van hdr, de meeste ben ik niet voor maar voor mij is deze een hele mooie.
                      Ik ga wel voor de originele, vind deze niet te donker het past volledig bij deze foto.
                      de update vind ik maar niks, deze is te licht.

Mvg,
                      Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Tussen de twee zou beter zijn.

Deze geupload voor je, de website van waar ik die gehaald heb staat erop maar ik vind het niet direct terug, en ik heb zo goed als niet geslapen dus alles is nogal moeilijk te lezen door vermoeide ogen.
                        Misschien is dat voldoende om je monitor aan te passen
                        Nikon D5100 + 18-105mm VR
                        Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

voor mij ook de update, heel mooie foto
                          Groetjes Vicky

Comment

Voor mij ook iets tussen de twee.
                            De update is op zich niet slecht en ook niet te licht als je de eerste niet gezien hebt, maar je verliest er inderdaad wel een stuk van de dramatiek mee.

Update best wel in je oorspronkelijke post zetten met de knop aanpassen, dan kunnen de mensen hier makkelijker vergelijken.

Ann
                            Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk bericht
                              Voor mij ook iets tussen de twee.
                              De update is op zich niet slecht en ook niet te licht als je de eerste niet gezien hebt, maar je verliest er inderdaad wel een stuk van de dramatiek mee.

Update best wel in je oorspronkelijke post zetten met de knop aanpassen, dan kunnen de mensen hier makkelijker vergelijken.

Ann
                              Ok, verplaatst.

Comment

Working...
                              X