Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kurken deel 2 en Baron Rothschild

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kurken deel 2 en Baron Rothschild

2de poging

tja

Alex Angellis - Nikon D7000 - AF Nikkor 80-200mm 1:2.8D-ED - AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Tamron AF 17-50mm 1:2.8 IF XR DiII - AF-S Micro NIKKOR 85mm 1:3.5/G ED
    www.alex-angellis.com

Re: kurken deel 2 en Baron Rothschild

De eerste zegt me niet zo veel, nogal veel info, niet echt een onderwerp dat er uitspringt. De tweede is knap maar mist een beetje scherpte. Vanop statief genomen?
    Flickr

Comment

losse hand
      ksal eens zien dat ik hem kan verscherpen
      thanx
      Alex Angellis - Nikon D7000 - AF Nikkor 80-200mm 1:2.8D-ED - AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Tamron AF 17-50mm 1:2.8 IF XR DiII - AF-S Micro NIKKOR 85mm 1:3.5/G ED
      www.alex-angellis.com

Comment

is deze beter??
        www.alex-angellis.com

Comment

als je over Cs5 of elements beschikt misschien eens proberen te verscherpen met hoogdoorlaatfilter
          Ik vind het spijtig dat je op geen enkele kurk de naam Rothschild te lezen is wat ik wel uitzonderlijk vindt anders was die misschien als favoriet vooruitgeschoven door mij maar nu niet enkel mise en bouteille en enkele cijfertjes ???

tweede mist inderdaad scherpte
          Renée

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bannanne Bekijk bericht
            losse hand
            ksal eens zien dat ik hem kan verscherpen
            thanx
            1/30sec op 50mm uit de hand, het zou wel eens bewegingsonscherpte kunnen zijn...
            Flickr

Comment

je scherpte enzo is beter (ik spreek over de 1e foto)
              maar de
              compo en je dof waren dan weer beter in je 1e poging.

nu staan die niet zo diagonaal
              waarom die laatste rechte kurk daar staat, begrijp ik niet. Dat die platliggende afwijkt versta ik wel.
              De achtergrond (en daarmee ook de voorgrond door het spiegelend effect) is veel te druk; met een veel kleinere dof zou de foto veel rustiger worden.
              Wat me geweldig stoort is die boord onderaan met je handtekening en al de rest daarbij.
              En wanneer je zo'n mooi idee tot uitvoering wil brengen is een statief (of een andere methode om je toestel vast te zetten) onontbeerlijk.
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

noenkelMi,

bedankt voor uw hulp zal deze week nog paar pogingen doen
                greedz
                www.alex-angellis.com

Comment

Working...
                X