Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proost

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Proost

Al die comments ga ik niet lezen. Voor mij slechts één kleine opmerking, Pomp aan de muur had misschien beter achter het glas gestaan, dan had je een rustiger BG.

PS Als je er nog eens enkele opentrekt, geef eens een belleken hé

Groetjes

Comment

Het glas bier staat er zo mooi scherp op, dat ik er spontaan dorst van krijg !
      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

haha, mijn vader kan deze ook wel lusten!
        Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

filipperke - Djivan - Vossie - G-rar
          bedankt voor het kijken en heb het al geschreven spijtig dat er geen van op afstand kan aanbieden zou dat met veel plezier doen.
          Heb nota genomen van de opmerkingen en zal deze bij een volgende toepassen
          Renée

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipperke Bekijk bericht
            Gezien deze afstand zou de achtergrond echt wel onscherp moeten zijn... is dit de grootst mogelijke diafragma opening? Welke lens zat er op je toestel?

Grtz
            de afstand op de exif stemt niet overeen met de werkelijke afstand, Er zijn daarover al opmerkingen geweest, van de tien foto's die ik hebgemaakt is er maar 1 die de werkelijke afstand aangeeft en dit is er een waar ik absoluut niet heb ingezoemd maar die voor mij ook niet bruikbaar was om door te sturen, van het ogenblik dat er is ingezoomd is de afstand niet meer juist weergegeven, zelfs met spotmeting, Mijn toestel is een prosumer met lens van focal length 100 mm -35mm equiv. 560mm
            maximaal f.8
            Renée

Comment

Working...
            X