Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jade 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jade 3

Na een veel te drukke periode gaan we verder met de reeks van Jade....

Ik weet dat de hand en arm overbelicht is, maar ik vond hem toch de moeite waard om te tonen....

Re: Jade 3

mooie sfeer hoor, inderdaad jammer van de arm

Comment

Je legt de kwaliteitslat voor jezelf wel erg laag hoor.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

vind dit niet erg geslaagd!sorry hoor,volgende keer beter!
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Heb Jade 1 en Jade 2 gemist ... Vlug even bekeken om zo een beetje een beeld te hebben van de reeks.
          Tot nu toe vind ik Jade 3 de beste qua " setting" ... Die oude kever heeft wel iets. Hier krijg je echt al een beetje " model " gevoel. Helaas geef je in Jade 3 zal zelf aan waar het misgelopen is. De overbelichte arm gaat lopen met alle aandacht. Misschien wat te kwistig geweest in de nabewerking ?
          Ook mis ik hier een beetje het " gebruik van " ... In je vorige post omtrent Jade, gaf je aan dat ze echt een model wou zijn. Wel laat dit meisje dat eens doen en profiteer daar dan als fotograaf maar eens goed van. Je zal zien daar waar het meisje echt haar ding kan doen, dat de foto's meteen ook een stuk beter zullen overkomen. Misschien krijg je nog wel eens de kans om iets uit te werken met Jade ...
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Ik vind de linkerhand er niet mooi opstaan..dit is de hand zonder ring..
            Last edited by RIEK; 31 augustus 2011, 19:58.

Comment

Nathalie,
              Zeker de moeite waard om nog eens opnieuw te proberen, rekening houdend met de suggesties hierboven. Persoonlijk zit ik me wel af te vragen wat er daar tussen de deur van de auto naar buiten steekt en hoewel ik niets tegen een mooi kader heb, in dit geval liever zonder.
              Ann
              Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Arm en hand te licht,.
                Ook ik stel me de vraag wat er tussen de portieren uitsteekt?
                Iets meer tijd nemen en afwerking.
                mvg Bruno D.G.
                Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                  Je legt de kwaliteitslat voor jezelf wel erg laag hoor.
                  Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                  vind dit niet erg geslaagd!sorry hoor,volgende keer beter!
                  Moet beiden hier gelijk geven hoor. Foto's waarvan grote delen van het onderwerp erg overbelicht zijn horen in feite thuis in de prullenmand . Jammer maar helaas.
                  Groetjes

Comment

dus...
                    opnieuw maken
                    (en de gordel van tussen de deur halen, moet je wel opletten hé )
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Iedereen bedankt voor de eerlijke reacties!!! Op naar beter.
                      Wat je tussen de deur ziet is de rubber... Het was onmogelijk om de deur dicht te doen zonder dat de rubber er tussen zat....
                      Maar idd, als niet alles perfect is, beter in de prullenbak dan hier....

Op naar de volgende!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                        Heb Jade 1 en Jade 2 gemist ... Vlug even bekeken om zo een beetje een beeld te hebben van de reeks.
                        Tot nu toe vind ik Jade 3 de beste qua " setting" ... Die oude kever heeft wel iets. Hier krijg je echt al een beetje " model " gevoel. Helaas geef je in Jade 3 zal zelf aan waar het misgelopen is. De overbelichte arm gaat lopen met alle aandacht. Misschien wat te kwistig geweest in de nabewerking ?
                        Ook mis ik hier een beetje het " gebruik van " ... In je vorige post omtrent Jade, gaf je aan dat ze echt een model wou zijn. Wel laat dit meisje dat eens doen en profiteer daar dan als fotograaf maar eens goed van. Je zal zien daar waar het meisje echt haar ding kan doen, dat de foto's meteen ook een stuk beter zullen overkomen. Misschien krijg je nog wel eens de kans om iets uit te werken met Jade ...
                        groeten,
                        deka
                        Bedankt voor de tips!
                        Het probleem is dat Jade pas 12j is. De mama wou een 12 jarige op de foto, Jade wou model zijn, maar was tegelijk erg verlegen....
                        Aan mij dus om haar uit haar kot te lokken, wat niet altijd lukte...
                        Maar al doende leert men.
                        We blijven oefenen....

Comment

Working...
                        X