Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn allereerste foto op BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mijn allereerste foto op BD

    Welkom op het forum. Mooie binnenkomer. Update die iets minder verscherpt is, is veel beter. Ook nagedacht over de compo, met die vijverrand die mooi uit de rechter onderhoek vertrekt.
    Heb niet alles meer gelezen, maar om te centreren, na klikken op aanpassen nog eens klikken op opties, dan krijg je terug alle mogelijkheden, ook deze voor het centreren.
    Laat de volgende maar komen...... maar niet te heel veel hé, zodat we kunnen blijven volgen.....
    Groetjes

    Comment


    • #17
      Re: Mijn allereerste foto op BD

      Iedereen bedankt voor het kijken en voor de positieve reacties. Ik ben momenteel al mijn vakantiefoto's aan het sorteren en nakijken, dus er zullen er zeker nog wel volgen, maar zal hier zeker niet in overdrijven .

      @ Schollaert: mijn vraag aan de mod's over het centreren heb ik gesteld in het testforum, waar ik initiëel mijn eerste post geplaatst heb. Maar ik denk dat je ook een bericht rechtstreeks kan sturen; heb dacht ik ergens zo iets gelezen, maar weet niet meer juist waar.

      @ Djivan: centreren lukt nu wel, moest inderdaad op meer opties klikken - bedankt!

      Ann
      Last edited by Mouseketeer; 28 augustus 2011, 19:15.
      Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

      Comment


      • #18
        Re: Mijn allereerste foto op BD

        welkom met deze hele mooie foto!
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #19
          Re: Mijn allereerste foto op BD

          Welkom, mijn mening is dat ik de eerste toch de mooiste vind, is dat nu het origineel op het resizen na?
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

          Comment


          • #20
            Re: Mijn allereerste foto op BD

            Tom & noenkelMi,
            Bedankt voor de positieve reactie !
            De eerste is enkel geresized en verscherpt. Voor het overige puur naturel .
            mvg,
            Ann
            Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

            Comment


            • #21
              Re: Mijn allereerste foto op BD

              goe begin en zeker ne knappe foto,welkom op het wel leerrijk forum

              Comment


              • #22
                Re: Mijn allereerste foto op BD

                Oorspronkelijk geplaatst door meeuws Bekijk bericht
                goe begin en zeker ne knappe foto,welkom op het wel leerrijk forum
                Meeuws,
                Bedankt nog voor je reactie. Heb op dit het forum inderdaad al heel wat geleerd.
                Leuk dat er zo een community is waar de mensen elkaar willen helpen; kunnen we alleen maar beter van worden.
                Ann
                Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

                Comment

                Working...
                X