Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A vieuw with no room

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: A vieuw with no room

Ik wil u helemaal niet op uw paard krijgen. Mijn reactie is een beetje algemeen en naar aanleiding van de reactie op Vinny zijn post. Waarom voelt iedereen zich toch zo gauw persoonlijk geviseerd als ik iets aanhaal? Ik kan uit mijn vorige post niet uithalen dat ik u op stang wil jagen. Dat is ook helemaal mijn bedoeling niet. (Ik heb trouwens ook 'normaal' comment gegeven in beoordeling dieren op uw foto hé)

Aan uw materiaal zal het niet liggen hoor. Ziet er meer dan voldoende uit. En ik geloof je op je woord dat je als een bezetene je best doet. Maar die sublieme foto's laten zich niet zomaar snel afdwingen. Neem je tijd. Er zegt toch niemand dat je niet snel genoeg vooruit gaat.
    En met een bewerkingsprogramma leren werken is mooi meegenomen om een goed gemaakte foto nog mooier af te werken. Staar je zeker niet blind op het fotoshop-gedoe als het gaat om een goede foto af te leveren

En als ik nu nog verkeerd over kom dan schik ik mij daar naar en zal ik mij heel koest houden. Scheelt mij uiteindelijk ook in tijd en energie.

Grtz,
    Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
      Ik wil u helemaal niet op uw paard krijgen. Mijn reactie is een beetje algemeen en naar aanleiding van de reactie op Vinny zijn post. Waarom voelt iedereen zich toch zo gauw persoonlijk geviseerd als ik iets aanhaal? Ik kan uit mijn vorige post niet uithalen dat ik u op stang wil jagen. Dat is ook helemaal mijn bedoeling niet. (Ik heb trouwens ook 'normaal' comment gegeven in beoordeling dieren op uw foto hé)

Aan uw materiaal zal het niet liggen hoor. Ziet er meer dan voldoende uit. En ik geloof je op je woord dat je als een bezetene je best doet. Maar die sublieme foto's laten zich niet zomaar snel afdwingen. Neem je tijd. Er zegt toch niemand dat je niet snel genoeg vooruit gaat.
      En met een bewerkingsprogramma leren werken is mooi meegenomen om een goed gemaakte foto nog mooier af te werken. Staar je zeker niet blind op het fotoshop-gedoe als het gaat om een goede foto af te leveren

En als ik nu nog verkeerd over kom dan schik ik mij daar naar en zal ik mij heel koest houden. Scheelt mij uiteindelijk ook in tijd en energie.

Grtz,
      Kurt
      Was niet specifiek op jou gericht en idd het soort comments dat ik van je kreeg in hetr dierenforum is het soort comments dat hier hoort. Kan je van leren!!!!
      Maar niet alle comments zijn gefundeerd hoor. En teveel is teveel. Maar soit het sop is de kool niet waard.
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

allé, 'k ga ook iets zeggen

ik begrijp wel welke bedoeling Sien met de foto had. Ook al als antwoord op haar vorige post.

Heb toevallig zo-even iets gelijkaardigs 'bewerkt' dat ik gedurende mijn vakantie genomen heb in Olland (een bovenlicht in Staphorst).
        Ik heb nu specifiek gekeken of ie echt symmetrisch gesneden was, maar had daar al ongeveer rekening mee gehouden toen ik de foto nam.

En daar heb je - volgens mij - niet genoeg mee rekening gehouden in jouw foto. Ik weet niet of ik die lichtplek op de rechtermuur zou behouden hebben (waarschijnlijk wel).
        De rechtermuuropening zou ik (proberen!) recht te trekken.
        Dat betonnen paaltje moét erop.
        Dan ... scherpte, tja, daar heb je het idd heel moeilijk mee. Het werd - geloof ik - al eens gevraagd of je de dioptrie van je apparaat aan je ogen hebt aangepast.
        Ik ben al vergeten welke parkeerplaats (mooi woord van Plaatwerker ) je gebruikt voor je foto's. Ik heb blijkbaar geen last met Imageshack.
        Jij gebruikt PSE niet, hé. Waarom probeer je het eens niet? Je mag het een maand ofzo gratis proberen.

In het begin toen ik hier een beetje begon te posten, had ik ook elke dag een topic nodig, zelfs met 3 foto's; daarna werd het een topic met 1 foto. En de laatste tijd post ik minder foto's, omdat ik nog gene tegengekomen ben die ik de moeite waard vind om te posten (of 't was een grappige zoals die orang oetang)
        (ben nu mijn foto's aan't 'bewerken' die ik in mijn vakantie genomen heb: iets meer dan 1000 (!) heb ik overgehouden na een zifting van 'lelijk - onscherp - totaaal oninteressant,... (dat zijn dus 30 filmrolletjes )
        Wanneer ik een vraag heb over hoe het moet, dan vraag ik het ook hier (hetgeen oa ook de bedoeling van dit onderdeel is). Binnenkort komen er waarschijnlijk verschillende van die vragen van mij, want ik heb deze week een flits (430 EX II) gekocht; en heb er nog niet mee gewerkt.
        Last edited by noenkelMi; 28 augustus 2011, 00:29.
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

ik ga toch ff reageren.

vooruitgang op fotografisch gebied moet je niet van dag tot dag beoordelen maar over een langere termijn.
          als je op dieet gaat ga je je evolutie toch ook per week bekijken en niet per dag.

ik persoonlijk heb al betere foto's van je gezien Sien.
          ik weet maar al te goed hoe het voelt om slechte commentaar te krijgen.
          ik heb ook al commentaar gekregen van vinny waar ik ff niet goed van was. feit is dat ik achteraf gezien aan deze soort commantaren het meeste heb.

groetjes
          een pessimist is een optimist met ervaring.
          Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
          Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Working...
          X