Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nog een oranje zandoogje
Collapse
X
-
-
Re: nog een oranje zandoogje
Ik vind dit een mooie compo, ms beter iets lager gestaan.
De achtergrond is ms te druk, maar dat heb je zelf natuurlijk niet in de hand.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
-
Ik volg Johan in zijn bemerkingen, compo zit idd goed. De foto is ok maar je vorige foto was toch van een ander kaliber .
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk berichtIk vind dit een mooie compo, ms beter iets lager gestaan.
Comment
-
-
Bedankt voor jullie reacties!
Ik moet de lat stilaan hoger gaan leggen voor mezelf :-), naast scherpte waar ik lang over gedaan heb om te bereiken lijkt compo nu ook min of meer in orde, nu nog telkens voor elke foto de instellingen nakijken en ook nog de achtergrond in het oog houden .
Maar ik blijf oefenen, en jullie motiveren me om dit te doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk berichtBedankt voor jullie reacties!
Ik moet de lat stilaan hoger gaan leggen voor mezelf :-), naast scherpte waar ik lang over gedaan heb om te bereiken lijkt compo nu ook min of meer in orde, nu nog telkens voor elke foto de instellingen nakijken en ook nog de achtergrond in het oog houden .
Maar ik blijf oefenen, en jullie motiveren me om dit te doen!
Comment
-
Comment