Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat mij altijd verwonderd is de kleur bij dit type foto's. In de natuur neem ik dit zelf nooit
waar. Is de witbalans niet goed? Hangt er een kleurzweem over? Of volg je hier de
algemene trend (zoals ik die waarneem)? Omstreeks 6 uur 's avonds verwacht ik niet deze
kleur licht. Het kan liggen aan de instelling van jou camera op 'Fine Weather'.
Wat mij altijd verwonderd is de kleur bij dit type foto's. In de natuur neem ik dit zelf nooit
waar. Is de witbalans niet goed? Hangt er een kleurzweem over? Of volg je hier de
algemene trend (zoals ik die waarneem)? Omstreeks 6 uur 's avonds verwacht ik niet deze
De lucht had ongeveer die kleur, maar heb hem iets warmer gemaakt.
De eigenaardige kleur was ook het eerste wat me opviel, en niet in positieve zin. Foto op zich, compo, scherpte.... vind ik mooi.
Ook dat zwarte rouwkader en die grote handtekening vind ik niet passen, maar daar iedereen vrij in natuurlijk.
Groetjes
De eigenaardige kleur was ook het eerste wat me opviel, en niet in positieve zin. Foto op zich, compo, scherpte.... vind ik mooi.
Ook dat zwarte rouwkader en die grote handtekening vind ik niet passen, maar daar iedereen vrij in natuurlijk.
Groetjes
Groetjes
Hier idem.
Ik denk echt dat er een betere foto in zit, misschien het origineel eens opnieuw bekijken en onder handen nemen?
Comment