Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Scherpe foto. Weet niet wat het is, misschien overloop van een vijver of van één of ander waterbassin.
Maar als het je bedoeling is iedereen te doen raden, dan is er hiervoor een topic 'ra, ra...wat is het' in FotoFun .
Groetjes
Scherpe foto. Weet niet wat het is, misschien overloop van een vijver of van één of ander waterbassin.
Maar als het je bedoeling is iedereen te doen raden, dan is er hiervoor een topic 'ra, ra...wat is het' in FotoFun .
Groetjes
neen het was niet de bedoeling om iedereen te laten raden hoor.
Maar ik heb hier al zovele foto's zien voorbijkomen van die plaats dat ik dacht dat er toch mensen waren die het gingen herkennen.
Ik dacht dus eerder dat ze de plaats zouden herkennen en niet wat het was!
Leuk nu blijft het dan een abstraktje
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
neen het was niet de bedoeling om iedereen te laten raden hoor.
Maar ik heb hier al zovele foto's zien voorbijkomen van die plaats dat ik dacht dat er toch mensen waren die het gingen herkennen.
Ik dacht dus eerder dat ze de plaats zouden herkennen en niet wat het was!
Leuk nu blijft het dan een abstraktje
ik heb hier enkele weken geleden ook enkele topics over geopend .......blues
deze is een gans andere impressie dan die van mij, daarom zeker niet minder
mss een andere kleurtoon gebruiken
ik heb hier enkele weken geleden ook enkele topics over geopend .......blues
deze is een gans andere impressie dan die van mij, daarom zeker niet minder
mss een andere kleurtoon gebruiken
groetjes
renske
Hhaahah pombakblues, dat waren hele mooie.
Enkel deze is niet uit de pombak , ik heb deze buiten getrokken op een plaats waar heel veel mensen komen. Dit is de originele kleur.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment