Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LHB op distel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LHB op distel

Update: stuk gecropd en streep weg gepoetst

Last edited by Boutje; 23 augustus 2011, 13:09.

Re: LHB op distel

Goede compo,
    Scherp waar het moet
    BG is aangenaam behalve die lijn op 9u stoort.
    Mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

Comment

mooi!!! met uitzondering van het lijntje knappe bg! compo =top!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Absoluut mooie compo.
        Zit helaas wel behoorlijk wat ruis in je foto.
        Zie dat de ISO op 2000 stond, en je een sluitertijd hebt van 1/1600 sec.
        In dit geval had je de ISO makkelijk ver naar beneden kunnen schroeven, en nog een acceptabele sluitertijd kunnen behouden.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

Comment

Volg hier de voorgaande comments maar zou er rechts toch een stukje afdoen, omdat er nu een enorm groen vlak is. Heb het eens geprobeerd en volgens mij doet het geen afbreuk aan de goeie compo.
          Groetjes

Comment

Bedankt voor de reacties allemaal!
            Ik heb een vierkante crop toegevoegd, is inderdaad ook wel mooi maar geeft een iets minder ruimte gevoel.
            Streep proberen weg te halen, maar ofwel mankeert er iet aan mijn ogen ofwel aan mijn scherm want ik had echt moeite om die streep te zien!
            Iso is gewoon dom... was vroeg opgestaan, heb een uurtje gefotografeerd en het werd lichter en lichter zonder dat ik het in de gaten had en de iso aangepast heb .
            Maar ik ben toch tevreden met alle commentaar, naast alleen maar de scherpte lukt me nu ook nu en dan m scherpte en compo te combineren. Nu nog technisch ook alles in de gaten leren houden, komt nog wel naarmate ik meer routine krijg.

Comment

Check je histogram eens, aan de rechterzijde kan je best nog een beetje schuiven om de foto wat op te lichten, ik vind 'm iets te donker nu. Verder een heel mooi plaatje .

grtjs
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Ziet er goed uit! maar ik zie precies nog waar de lijn was. Probeer de content aware fill in ps ?
                Shuttercount.be - See, share and enjoy!

Comment

Een mooi plaatje dat misschien nog iets opgelicht kan worden (alleen zal de ruis dan nog toenemen vrees is)... een goed ruisfilter doet wonderen met zo'n plaatje.
                  Jean Pierre.

Comment

Working...
                  X