Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prefect gekozen titel. Mooi tafereel. Zit enkel te twijfelen of het gescheurde bierviltje en het ronde ding aan het voorwiel weg moeten of niet . Ik weet het niet, maar mijn aandacht wordt steeds naar dat bierviltje getrokken.
Groetjes
Vreemde kleur tegels. Persoonlijk zou ik de donkere partijen wat ophalen.
De tegels waren even voordien nat geweest van de regen, ik ben niet aan de kleuren geweest. Voor verdere klachten over de kleur van de tegels je richten tot de stad Hasselt.
De donkere partijen niet opgelicht omdat het straatfotografie is en het verhaal wordt niet duidelijker door wat vuiligheid te laten zien onder de tafels of de fotograaf als reflectie in het venster.
Dit is natuurlijk alleen mijn persoonlijke mening. Bedankt voor de reactie.
Ook al de anderen bedankt voor jullie opmerkingen.
Speciale vermelding voor Plaatwerker die het passend merk van de fiets vond . Ik had het zelf nog niet opgemerkt.
Comment