Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
1076
Collapse
X
-
-
Re: 1076
Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk berichtVoor mij is deze ook zo goed Sien,
Begrijp , en kan al aanvoelen hoe je u voelt,
word hierbij al zelf een beetje nerveus,dat het in mijn volgende foto's ook niet in orde zou zijn, ik weet zelf niet waar ik ze moet gaan zoeken, mijn exifs
zelf heb ik ook eens gevraagt of mijn gegevens in de foto zitten, wist niet eens waar te gaan zoeken voor control, rechts aanklikken op de foto heb jij mij toen geholpen,maar weet nog altijd niet waar te zoeken, of beter gezegd zie het niet,
Geef de moed niet op, en blijven oefenen, we zullen er nog wel komen, en dan lachen we mischien nog met onze eerste foto's, en Plaatwerker zal het zo bot wel niet bedoelen zeker, t'is ook niet gemakkelijk langs deze weg te helpen
tot je volgende foto, Groetjes Rosie
Ik kan enkel net als jij en velen met ons , mijn best doen en ....genieten!
bedankt voor de steun!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Laatste update is prima.
En Sien, blijf er vooral plezier aan beleven hé want dat is echt wel het belangrijkste. Volhouden ! Ik moet ook nog zoveel leren en sla soms tilt van de tips en opmerkingen, maar ik probeer er het beste van te maken en er vooral veel fun aan te beleven.
Dus ik kijk nu al uit naar je volgende foto !Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
my two cents : Foto is goed van compo en scherpte enz enz....maar bijzonder saai van onderwerp.
exif is onbelangrijk. Alles mag scheef staan, behalve de horizon....tenzij je hier om creatieve redenen van afwijkt. Verscherpen doe ik meestal met filter/smart sharpen en dan 139% en 0.2 pixels met de 'lens blur' optie aangevinkt.... Hoger dan 139% geeft artifacts.
Je hebt dit stadium gehad bommasien....de foto is goed. Op naar een nieuw en creatiever niveau nu!My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk berichtWat ik de moeite eens zou vinden is dat er een paar ervaren ratten eens een shooting day organiseren voor beginners. Dus dat de ervaren mensen de beginners bijstaan met goede raad en instellingen van hun toestel, dit eventueel met een laptop ter plaatse om de resultaten te evalueren en direct kunnen ingrijpen waar het fout gaat.
Ik ga mezelf niet als ervaren rat bestempelen, zeker niet want maak vaak nog slechte foto's maar op macro vlak heb ik toch al enkele leuke beeldjes kunnen schieten.
Ik hoor het wel als er interesse voor is.
Groetjes
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtWaarom niet gewoon eens inschrijven en deelnemen aan een SD (shooting day).
greetz
CheetaIk kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
https://500px.com/marnix_photography
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk berichtWat ik de moeite eens zou vinden is dat er een paar ervaren ratten eens een shooting day organiseren voor beginners. Dus dat de ervaren mensen de beginners bijstaan met goede raad en instellingen van hun toestel, dit eventueel met een laptop ter plaatse om de resultaten te evalueren en direct kunnen ingrijpen waar het fout gaat.
Ik ga mezelf niet als ervaren rat bestempelen, zeker niet want maak vaak nog slechte foto's maar op macro vlak heb ik toch al enkele leuke beeldjes kunnen schieten.
Ik hoor het wel als er interesse voor is.
Groetjes
@ Sien: laatste update is de beste, je werk loont dus toch en ik vind dit beeld nog steeds iets hebben. Saai? Voor mij niet, kan er wel een en ander bij bedenken... wat is er gebeurd bij die paal? Wat heeft hij gezien? Hoe is hij scheefgezakt, over hoe veel tijd? Waarom net die paal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtExuseer, dat ik u verveel! Ik heb de exifs wel onder foto gezet omdat diegene die in de foto staan verdwijnen in box drop. Ik heb 900x600 formaat.
't Is niet omdat ik geen PS heb of ken dat u alles moet afbreken hé ik pas de tips die ik krijg toe in de mate van het mogelijke . U breekt af zonder oplossingen aan te bieden. En nogmaals ik plaats iedere dag omdat IK daar veel aan heb qua oefening. Als mijn foto's u zo irriteren kijk er dan niet naar. Het is hier nog altijd BEGINNERSHOEK! Trouwens :Ik vind in uw topics ook geen exifs.
Ik breek niet af. Ik heb u oplossingen aangeboden. Ik schreef over Exif IN de foto's
(zoals die bij mij ook IN de foto's is te vinden vanaf het moment dat ik daarop werd
gewezen). Als het goed is, geeft de Exif in de foto veel meer informatie. Ik stel het
op prijs wanneer er zorgvuldig wordt gelezen.
Voor de rest: wees gerust, ga zo voort. Ik zal niet meer bijdragen aan uw mogelijke
ontwikkeling.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Hey Sien,
Vind je laatste update een zeer geslaagde plaat
Doe verder zoals je bezig bent, ieder fotograaf heeft zijn eigen soort fotografie !
Groetjes,
Sebastien
p.s: ik heb zelf ook nog veel te leren ze
Comment
Comment