Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Licht op het vliegje zit wel goed, bloem is hier en daar wat overbelicht.
Had je spotmeting?
Al geprobeerd om lichte delen wat donkerder te maken?
Ik vind het anders wel een mooie!
nee zonder spotmeting , en uit de hand geschoten.
het donkerder maken heb ik nog niet gedaan.
zou zelfs niet weten hoe ik dit moet doen , nog nooit gewerkt met photoshop of dergelijke programma s ...
alvast bedankt voor de tip , ga het wel eens trachten te doen.
grtz canon joeri
canon 60d /1000. speedlite 580 ex . canon 100mm2.8f l usm.70-300 canon,17-70sigma
18 -135 canon.en 18-55 canon ,manfrotto statief.
Ik ken ook niks van fotoshop, maar op Iphoto heb ik wel wat schuivertjes en dat is meestal genoeg. Simpel programma voor iemand zoals ik die niet zo computertechnisch is .
Probeer eens spotmeting op je onderwerp te doen voor macro, bij een erg lichte achtrgrond kan je dan nog iets onderbelichten.
Inderdaad jammer van de overbelichte delen. Die kan je niet meer verdonkeren, waar niks van kleur zit kan je niet donkerder maken. Allee, ik heb het toch nog eens geprobeerd in PS met deze foto, en ik kan het niet....
Groetjes
Comment