Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
sagrada familia gespiegeld
Collapse
X
-
-
Re: sagrada familia gespiegeld
vind het nogal een rommelig geheel hoor.
vooral door die begroeiing aan het onderkader.
zou de hele bovenkant eraf halen en dan de opname 180 graden draaaien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtzou de hele bovenkant eraf halen en dan de opname 180 graden draaaien.
grt,bouk.Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Comment
-
Bedankt voor de bijdrage`s.
Heb jullie advies opgevolgd, en idd dit geeft een veel rustiger beeld. De beplanting heb ik wel zo gelaten, vind dit wel meerwaarde hebben zo.
Moet wel zeggen dat als je niet weet dat dit een spiegeling in het water is, je dit nu niet ziet.
Andere optie zou dus ook gewoon zo zijn.
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
Waarom bijna? Je hebt de foto gespiegeld, de 2 kranen staan rechts, niet links zoals in de update, klein detail maar wel zichtbaar doordat we de originele zien
Laat de beplanting zoals in de update, het brengt voor mij sfeer in de foto.
Als je echt een weerspiegeling wilt kan je je update spiegelen ook, zonder dat het eigenlijk opvalt. Het hangt enkel af hoeveel je bereid bent met je foto's te "foefelen" om een perfect resultaat te krijgen.Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Comment
Comment