Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
wesp op distel
Collapse
X
-
-
Re: wesp op distel
Scherpte, licht en kleur zijn heel goed, compo kan mi beter.Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
https://500px.com/marnix_photography
Comment
-
Bedankt voor de reacties!
Hoe zou je de compo doen?
Plat insect, bloem en overal er rond andere distels zodat ik niet echt een betere achtergrond vond...
Ik heb er nog eentje van meer langs onder met een beperkte dof, zal die morgen eens posten.
Ik vind het moeilijk, die beestjes, ze zijn zo snel en soms al weg voor ik zelfs scherpgesteld heb. En dan ook nog op compo en achtergrond letten vraagt veel oefening.
@ Dextro: heb je website bezocht, prachtig werk staat er op! Dit wil ik ook kunnen! Dus tips blijven welkom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk berichtIk vind het moeilijk, die beestjes, ze zijn zo snel en soms al weg voor ik zelfs scherpgesteld heb. En dan ook nog op compo en achtergrond letten vraagt veel oefening.
Je hebt deze mooi vastgelegd zoals vorigen al zeidenMijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Als je bovenaan bij de originele foto nog meer groen over hebt zou ik opteren om onderaan een goed stuk eraf te knippen en bovenaan een deel meer egaal groen erbij zodat de wesp op de onderste gulde snede komt, nu is dat de bovenste gulde snede. Denk dat je dan een mooiere compo overhoud maar natuurlijk moet die mogelijkheid er wel zijn bij de originele foto.
Bedankt voor de commentaar op mijn site
GroetjesIk kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
https://500px.com/marnix_photography
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk berichtAls je bovenaan bij de originele foto nog meer groen over hebt zou ik opteren om onderaan een goed stuk eraf te knippen en bovenaan een deel meer egaal groen erbij zodat de wesp op de onderste gulde snede komt, nu is dat de bovenste gulde snede. Denk dat je dan een mooiere compo overhoud maar natuurlijk moet die mogelijkheid er wel zijn bij de originele foto.
Bedankt voor de commentaar op mijn site
Groetjes
edit: ik probeer eens heel erg te croppen
Comment
Comment