Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gisteren in Knokke voor het eerst geprobeerd vuurwerk te fotograferen. Zelf redelijk tevreden met resultaat, maar kan altijd wat tips en opbouwende kritiek gebruiken.
Ik vind 'm niet slecht.
Misschien toch 2 puntjes van kritiek:
- jammer van de zichtbare rook op de foto.
- jammer dat er 2 soorten vuurwerk op de foto staan, want de bol wordt wat teniet gedaan door het andere vuurwerk dat vanuit de rechter onderhoek komt (al kan dit persoonlijk zijn en zullen er waarschijnlijk zijn die het eerder goed of zelfs een meerwaarde vinden)
mvg,
Bart
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Ik ben het wel een beetje eens met Voltigeur wat dat tweede vuurwerk betreft.
Enkel de bol had mss net ietsje mooier uitgekomen, maar dat had je zelf niet in de hand hé
Mijn eerste vuurwerk moet ik nog fotograferen, maar met dit resultaat zou ik reeds heel tevreden zijn.
Groetjes
Idem hier
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Ik was er ook vrijdagavond (dit was spanje als ik me niet vergis?)
Je foto is zeer geslaagd vind ik ! maar hij had mooier kunnen zijn als de stralen los stonden van het ander vuurwerk.
Voor mij was dit ook de eerste maal dat ik vuurwerk fotografeerde.
Ik zal straks eens mijn eerste posten ^^
Comment