Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

neushoornkever

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• neushoornkever

een niet erg schuwe neushoornkever

groeten
    Canon 60D / ef-s 18-135 / ef-s 55 -250 / ef 50 1:8 / speedlite 430 ex II

Re: neushoornkever

Leuke foto's. Als ik dit zie wil ik meteen ook een macrolens aanschaffen.
    Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55 IS + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II + Canon EF 50mm f/1.8 II + Canon RC6 + Benro A650FBH2 + nog wat UV filters en zonnekappen

Comment

Deze foto is niet genomen met macrolens. gewoon met mijn eos 1100D en kitlens EF-S 18-55 is en dit is mijn eerste instapmodel

Comment

Foto 2 vind ik de betere. De eerste zou je wat moeten oplichten zodat er meer dedail verschijnt op het kopje. Verder een mooi voorbeeld van hoe een compositie niet moet zijn. Het beestje centraal op de foto is dus niet goed, op enkele uitzonderingen na.

Voor je compositie moet je rekening houden met de gulden snede, eens googlen en je krijgt er veel uitleg over.

Groetjes
        Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
        https://500px.com/marnix_photography

Comment

dank u voor de reactie ivm de compositie.
          heb eens gegoogeld en tot het besef gekomen dat ik inderdaad nog héél veel moet leren
          daarom dat ik in september dan ook strat met avondschool om mij toch iet te verdiepen in de beginselen van de fotografie

Comment

Ook ik heb veel fouten gemaakt, en zal er nog wel maken , maar de beste raad die ik je kan geven is een exif viewer plugin te installeren voor je browser. Dit heeft je de mogelijkheid de exif op te vragen bijvoorbeeld in showcase ( niet alle foto's want sommigen verwijderen hun exif) maar aan de hand van deze gegevens zie je met welke instellingen die foto's gemaakt zijn. Kijk ook naar de composities en steel met je ogen en onthou hoe anderen werken.
            Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
            https://500px.com/marnix_photography

Comment

De eerste vindt ik persoonlijk de betere
              Ik zou hem wel wat bijknippen boven en onder, en mss iets bijlichten
              Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Mooi scherp zijn ze alvast! Compo komt wel :-).

Comment

Working...
                X