Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vochtproblemen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vochtproblemen

@noenkelMi : zie titel laatste update
    (en nu met beste dank aan Renée. Veel beter nietwaar!
    Renée heeft mij de rechtgezette versie gestuurd via PM, vandaar dat je post kan vinden

Merci allemaal voor de commentaren

MHG
    Marie-Anne
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
      AUB Plaatwerker, helpt mij eens. Heb de update erbijgezet.
      Hoe doe je dat allemaal in GIMP? Weet je dat? (Photoshop werkt niet meer en kan de foto niet herdoen in het kort).
      Heb gedaan : rechtzetten 2° tegen de klok en crop en naverscherping
      Maar dat perspectiefcorrigeren en high pass filter, kan je dat ook met GIMP? Kan het niet direct vinden.
      Merci al. Ik wil het persé goed krijgen.
      mvg.
      Marie-Anne
      Dag Marie-Anne,

Ik heb gezien dat je inmiddels door andern bent geholpen en dat is een goede zaak
      Ik ben niet bekend met GIMP en ik zal het ook niet worden. Ik heb al genoeg te stellen
      met de reeds aanwezige bewerkingsprogramma's: DxO, Aperture 3, Photoshop Elements 9.
      Mijn aanrader is om Elements ook aan te schaffen (momenteel echt niet duur). Je sluit
      dan beter aan bij wat de meeste anderen ook gebruiken en dat kan handig zijn in de
      communicatie.

Veronschuldigingen voor de trage beantwoording: ik was aan het fietsen en feesten in de provincie Groningen.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Dag Marie-Anne,

Ik heb gezien dat je inmiddels door andern bent geholpen en dat is een goede zaak
        Ik ben niet bekend met GIMP en ik zal het ook niet worden. Ik heb al genoeg te stellen
        met de reeds aanwezige bewerkingsprogramma's: DxO, Aperture 3, Photoshop Elements 9.
        Mijn aanrader is om Elements ook aan te schaffen (momenteel echt niet duur). Je sluit
        dan beter aan bij wat de meeste anderen ook gebruiken en dat kan handig zijn in de
        communicatie.

Veronschuldigingen voor de trage beantwoording: ik was aan het fietsen en feesten in de provincie Groningen.
        Plaatwerker ik ben ook niet bekend met GIMP dus moet ik verder met photoshop en zal daarbij blijven
        Renée

Comment

Ik heb ondertussen besteld, Photoshop Elements.

Veronschuldigingen voor de trage beantwoording: ik was aan het fietsen en feesten in de provincie Groningen
          Hopelijk heb je ervan genoten Plaatwerker!

Groeten
          Marie-Anne
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

Comment

Working...
          X