Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shadowing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Shadowing

Drie zwart wit bewerkingen waarbij er meer of minder vignettering werd gekozen en de zwarte kader al dan niet werd gebruikt. Wel even toelichten dat mijn eigen stijl met veel contrast en donkerder werken is. Feedback is altijd welkom. Bedankt.

Sony A300 : 18-70 mm + 55-200 mm + Tamron 90mm 2.8 Macro + Sony 50mm 1.8 + Tamron 17-50mm 2.8 DI II + HVL-F42A flitser
    http://digitalefotografietm.blogspot.com

Re: Shadowing

Het arme schaap loopt zich ver te pletter op de zijkant van je foto...
    If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

Comment

Klopt wat je zegt, maar deze keer was dit de bedoeling. Ik wou haar van haar schaduw laten weglopen.
      Sony A300 : 18-70 mm + 55-200 mm + Tamron 90mm 2.8 Macro + Sony 50mm 1.8 + Tamron 17-50mm 2.8 DI II + HVL-F42A flitser
      http://digitalefotografietm.blogspot.com

Comment

Waarschijnlijk was het de bedoeling van de schaduw volledig op de foto te krijgen, maar nu is er echt heel weinig plaats vooraan de kijk of looprichting spijtig, wel mooiie omzetting ZW/W
        Renée

Comment

Ik snap wat je bedoeling hier was, ik vind het nog best wel redelijk gelukt, maar ik had wat meer plaats aan de onderkant overgelaten. en ik vind het beste met zonder vignetting of kader. Een lichte vignetting had hier wel mooi kunnen zijn denk ik, maar deze is overdreven voor mij.
          70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

ik ga voor de eerste,vignettering mocht mss wel wat minder maar dit is persoonlijke smaak, mooie foto en omzetting trouwens.

groetjes
            renske

Comment

De 3de . Mooie foto met mooie (alhoewel niet traditionele) compo. Maar omdat ze zo dicht tegen de rand staat zou in de zwarte kader eraf laten, dat geeft toch een ruimer gevoel.

Comment

had toch graag iets meer plaats links en onderaan gezien (hoek links onderaan in het verlengde van haar schaduw), maar dan nog altijd met haar volledige schaduw erop. Iets minder vignetering mag ook. Rouwkader voegt totaal niets toe aan de foto.

Wel mooie foto hoor
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                  had toch graag iets meer plaats links en onderaan gezien (hoek links onderaan in het verlengde van haar schaduw), maar dan nog altijd met haar volledige schaduw erop. Iets minder vignetering mag ook. Rouwkader voegt totaal niets toe aan de foto.

Wel mooie foto hoor
                  Hier ben ik het ook mee eens.
                  Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                  www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Working...
                  X