Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Drie zwart wit bewerkingen waarbij er meer of minder vignettering werd gekozen en de zwarte kader al dan niet werd gebruikt. Wel even toelichten dat mijn eigen stijl met veel contrast en donkerder werken is. Feedback is altijd welkom. Bedankt.
Waarschijnlijk was het de bedoeling van de schaduw volledig op de foto te krijgen, maar nu is er echt heel weinig plaats vooraan de kijk of looprichting spijtig, wel mooiie omzetting ZW/W
Renée
Ik snap wat je bedoeling hier was, ik vind het nog best wel redelijk gelukt, maar ik had wat meer plaats aan de onderkant overgelaten. en ik vind het beste met zonder vignetting of kader. Een lichte vignetting had hier wel mooi kunnen zijn denk ik, maar deze is overdreven voor mij.
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
De 3de . Mooie foto met mooie (alhoewel niet traditionele) compo. Maar omdat ze zo dicht tegen de rand staat zou in de zwarte kader eraf laten, dat geeft toch een ruimer gevoel.
had toch graag iets meer plaats links en onderaan gezien (hoek links onderaan in het verlengde van haar schaduw), maar dan nog altijd met haar volledige schaduw erop. Iets minder vignetering mag ook. Rouwkader voegt totaal niets toe aan de foto.
had toch graag iets meer plaats links en onderaan gezien (hoek links onderaan in het verlengde van haar schaduw), maar dan nog altijd met haar volledige schaduw erop. Iets minder vignetering mag ook. Rouwkader voegt totaal niets toe aan de foto.
Wel mooie foto hoor
Hier ben ik het ook mee eens.
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment