Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jarne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jarne

    Het zoontje van een bevriend koppel.



  • #2
    Re: Jarne

    Ik weet het niet, er is iets dat me afleidt. Denk dat de achtergrond (omgeving) te groot is in verhouding tot Jarne. Ziet er wel een leuk ventje uit!

    Comment


    • #3
      Re: Jarne

      jammer dat je met die heel grote witte vlek zit
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: Jarne

        Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
        jammer dat je met die heel grote witte vlek zit
        jep het uitgebrande trekt de aandacht, het licht zit hier niet echt mee,
        ik vind het gezichtje wat aan de donkere kant het handje vind ik wel goed van licht
        ik had jarne wat meer naar voor trachten te lokken zodat hij geheel in een achtergrond van gras zit nu zit de overgan in de achtergrond door je model en dit komt zelden mooi over.

        hopelijk heb je iets aan mijn tips


        groetjes
        renske

        Comment


        • #5
          Re: Jarne

          Ik volg mijn voorgangers ivm de uitgebrande plek. Mss nog een tip is een lager camerastandpunt innemen. Ik zou op mijn buik gaan liggen voor zo'n kereltje te fotograferen.

          PeMa
          There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
          (Ansel Adams)

          Comment


          • #6
            Re: Jarne

            Een andere achtergond uitproberen..hoofdje en water maakt het geheel wat licht..

            Comment


            • #7
              Re: Jarne

              Thnx voor de reacties en tips (die zeker nuttig zijn).

              Vreemd dat ik die uitgebrande vlek over het hoofd zag, al heb ik nog niet zo een getraind oog als vele andere hier, dit had ik wel moeten zien.

              Comment


              • #8
                Re: Jarne

                Oorspronkelijk geplaatst door Didde Bekijk bericht
                Vreemd dat ik die uitgebrande vlek over het hoofd zag, al heb ik nog niet zo een getraind oog als vele andere hier, dit had ik wel moeten zien.
                Och, weet je, op zo'n moment ben je zo druk bezig met andere zaken in het oog te houden, dat je zoiets wel eens over het hoofd ziet. En veel kans dat de vlek op het moment zelf er niet eens zo uitgebrand uitzag
                Knap ventje, maar ik zou 1) ook wat croppen en 2) het ventje zelf wat proberen op te lichten. De vlek zal er niet uitgebrander door worden
                oefenen = leren
                Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

                Comment


                • #9
                  Re: Jarne

                  flitsen had hier een beter resultaat opgeleverd.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment

                  Working...
                  X