Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paddenstoelen ( deel 3 )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • paddenstoelen ( deel 3 )

    Foto 3 van mijn reeksje paddenstoelen. Tips zijn steeds welkom.



    Bedankt om te kijken .

  • #2
    Re: paddenstoelen ( deel 3 )

    Voor mij véél te druk.
    Mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: paddenstoelen ( deel 3 )

      het moeilijke van paddestoelen fotograferen is om het niet rommelig te laten over komen.
      das hier ook weer niet gelukt.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: paddenstoelen ( deel 3 )

        Ik heb mezelf ook beziggehouden met het fotograferen van paddestoelen deze zomer...
        En het is me opgevallen dat die inderdaad vaak in de andere begroeiing "gepropt' zitten, niet houd je natuurlijk tegen om een beetje plek te maken zodat je paddestoel mooi vrijkomt en je een foto kan maken.

        Ik zou het takje langs links weggenomen hebben en de plantjes er rond simpelweg uitgetrokken. Verder de blaadjes wat opkuisen en het zou al een heel ander zicht geweest zijn... En de foto zou ook onmiddelijk veel minder druk geweest zijn.

        Voor de rest is het natuurlijk persoonlijke smaak, maar zoals ik hem nu zie zou ik eerder gefotografeerd hebben langs de kant waar het takje ligt, omdat je daar de bovenkant beter ziet en toch op "ooghoogte" kunt blijven...
        Maar ik weet natuurlijk ook niet hoe de omgeving er voor de rest uitziet.


        Als het echt teveel "werk" is of de paddestoel zit verstopt dan loop ik meestal gewoon voort naar de volgende... waar er 1 is zijn er bijna altijd meer

        De kleur is oke en de paddestoel is naar mijn mening scherp genoeg... Het enige minpuntje is de compositie. Die vind ik ook nogal rommelig.

        Hopelijk heb je er wat aan gehad

        R0b!n
        R0b!n
        PORTFOLIO

        Comment


        • #5
          Re: paddenstoelen ( deel 3 )

          denk ook dat er betere locaties van Paddenstoelen zijn,heb je ook een mooiere bg!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: paddenstoelen ( deel 3 )

            Deze foto is ook platgeflitst, waardoor je nog weinig kleurnuances krijgt. En de flits dekt niet de volledig foto, zo zie je op de voorgrond een schaduw, waar je flits geen bereik heeft.
            Mvg, Tin_tin
            Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

            Comment

            Working...
            X