Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
vind ze allen tè grijs, edoch wel leuk
hoe heb je dit gedaan?
grt,bouk.
We hebben er een hele reeks gemaakt. De meeste zijn met een statief en de zelfontspanner getrokken. Bij andere heeft een vriendin op het knopje gedrukt
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
We hebben er een hele reeks gemaakt. De meeste zijn met een statief en de zelfontspanner getrokken. Bij andere heeft een vriendin op het knopje gedrukt
Vriendin mag eigenlijk niet op uw knopje duwen. Dan is het haar prentje. Maar ik maal
daar niet om. Geef mij de kleurenversies maar. En dan de tweede. Die vind ik heel leuk,
hoewel ik de derde ook best te pruimen vind. Mooi.
Trouwens uw broer ziet er best een funny guy uit. Leuk en beschermend...
Als je verder alles zelf hebt ingesteld, dan heet zo'n vriendin voortaan '(humane)
afstandsbediening'. Daarmee vermijd je discussies over wat wel en niet mag.
Zowel ZW als kleur vind ik te donker. Bij de derde is de tralieschaduw over het gezicht van
de vrouw een schoonheidsfout.
Als je verder alles zelf hebt ingesteld, dan heet zo'n vriendin voortaan '(humane)
afstandsbediening'. Daarmee vermijd je discussies over wat wel en niet mag.
Zo is het idd gebeurd. "Humane afstandsbediening" ik zal het onthouden.
Comment