Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooi, kleurtjes, compo en scherpte Maar dat kader, nee, je foto krijgt geen ruimte zo....
Waarom blijf je trouwens halstarrig posten in beginnershoek?
Ik ben dol op kadertjes Tini, daar doe ik het voor .
Een ingelijst vliegje is toch top
en noem het geen halsstarrigheid ,
Maar gezelligheid ,
Op de andere site mag je blij zijn als ze kijken
Hier lekker een praatje en iemand helpen waar kan .
Ik bedoel het niet vervelend hoor ik ben wat blij met jou reactie
Bedankt daarvoor
--------------------
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
... Op de andere site mag je blij zijn als ze kijken
Hier lekker een praatje en iemand helpen waar kan. Ik bedoel het niet vervelend hoor ik
ben wat blij met jou reactie ...
--------------------
grt,
Pimpeltje
Dat je bij Fotobeoordeling zo weinig reacties krijgt is voor een belangrijk deel onze
eigen schuld. Als er niet wordt doorgestroomd naar een uitdagender niveau dan gaan
anderen hun belangstelling verliezen voor zo'n forumonderdeel.
Voor een ander deel is het eveneens onze eigen schuld omdat we met z'n allen de
Beginnershoek tot zo'n goed onderdeel hebben gemaakt.
Ik zou alleen willen dat sommigen eens wat terughoudender worden en niet elke dag een
nieuwe foto plaatsen. In de beperking toont zich de meester. De echte beginners worden
daardoor ondergesneeuwd en hun topic verdwijnt daardoor ook te snel naar de
achtergrond.
maar dan zit je wel (met gans deze toffe bende) heel erg verspreid over het ganse forum
en ik denk dat dit en natuurlijk het gebrek aan reacties ons tegenhoud
maar dan zit je wel (met gans deze toffe bende) heel erg verspreid over het ganse forum
en ik denk dat dit en natuurlijk het gebrek aan reacties ons tegenhoud
Nee, wat jouw 'ons' tegenhoudt is gezapigheid en gebrek aan durf en volharding EN angst voor het onbekende.
Ik dacht dat we hier foto's beoordeelden Mag ik ook zo een mooi vliegje "voor mij" Pimpeltje. Knappe foto En is dit nu de betere "beginnersfoto" ? Proficiat als je dit al bereikt (de doelstelling van beginners) !
Ik kan heel goed begrijpen dat het heel leuk is om als “gevorderde” fotograaf te posten op een forum in de beginnershoek en steeds 15 tot 20 positieve reacties te krijgen.
Daar tegen over staat wel dat het hier om een “ beginnershoek” gaat en naar mijn inziens is dit de plaats waar mensen die echt beginnen met fotografie hun eerste stappen wagen om een foto ter beoordeling aan te bieden en door de commentaren kunnen doorgroeien naar een hoger niveau . Waarna ze kunnen posten in de categorie, waar de foto’s thuishoren om daar verder door te groeien.
Ik zie hier toch wel veel foto’s verschijnen die echt niet meer in de beginnershoek thuis horen en dat is spijtig voor dit forum omdat deze meer zouden bijdragen in andere subfora van dit forum.
Dit is natuurlijk maar mijn mening hierover he .
Iedereen is natuurlijk vrij te doen wat hij of zij het beste vinden en heb daar verder geen problemen mee.
maar wanneer is iemand 'klaar' om door te sluizen. Misschien is er een bescheidenheid of drempelvrees mee gemoeid. misschien moet hier een regel voor gemaakt worden. Dat extra duwtje in de goede richting of zoiets??
Ik versta wat je bedoeld maar ik heb ook begrip voor Pimpeltje en ander meer bedreven fotografen.
iets voor de mod????
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment