Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toch één opdracht!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• toch één opdracht!!!!

binnenshuis en denkend aan vredeseilanden....mersiekes om te komen kijken

Re: toch één opdracht!!!!

Mooie zachte kleuren, horizontale lijntjes mooi recht, compo OK door de diagonaal van de vleugels, alleen voor de belichting de rechtse schuiver tot tegen de berg in de curve.... voor mij een goei.
    Groetjes

Comment

Djivan ,mersiekes voor uw reactie,maar den uitleg voor de belichting is voor mij latijn,ik heb alleen maar alleen een klein programmake van i photo op mijn Mac book pro en kan der ni zo heel veel mee als jullie.... toch mersiekes

Comment

ik heb niet gereageerd (doe ik nu toch )
        omdat het me niets zegt.
        mooi? Nee
        lelijk? Nee
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik kan me aansluiten bij NoenkelMi. Technisch vind ik niets mis met de foto maar daarmee is alles gezegd. Het is een houten vogel die aan het plafond hangt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door meeuws Bekijk bericht
            Djivan ,mersiekes voor uw reactie,maar den uitleg voor de belichting is voor mij latijn,ik heb alleen maar alleen een klein programmake van i photo op mijn Mac book pro en kan der ni zo heel veel mee als jullie.... toch mersiekes
            Ik heb je reactie wel driemaal gelezen Meeuws om zeker te zijn. Wat je als resultaat met iPhoto kan bereiken daar heb je nog niet veel van achter de kiezen, zou dus maar oppassen met "een klein programmake" !
            Wat je foto betreft : de opname is geslaagd maar je onderwerp komt niet los van de achtergrond en er mankeert wat creativiteit aan je beeld, nu heel gewoon en daar houdt het op.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Ik heb je reactie wel driemaal gelezen Meeuws om zeker te zijn. Wat je als resultaat met iPhoto kan bereiken daar heb je nog niet veel van achter de kiezen, zou dus maar oppassen met "een klein programmake" !
              Wat je foto betreft : de opname is geslaagd maar je onderwerp komt niet los van de achtergrond en er mankeert wat creativiteit aan je beeld, nu heel gewoon en daar houdt het op.
              Oorspronkelijk geplaatst door cwe Bekijk bericht
              Ik kan me aansluiten bij NoenkelMi. Technisch vind ik niets mis met de foto maar daarmee is alles gezegd. Het is een houten vogel die aan het plafond hangt.
              Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
              ik heb niet gereageerd (doe ik nu toch )
              omdat het me niets zegt.
              mooi? Nee
              lelijk? Nee
              ok,niet gescoord met mijne houten vogel,was ook toen een baaldag,koud en nat in de kempen en dan probeer je wel eens iets anders .Jullie volste recht om het toch maar niks te vinden Ander en beter

Comment

Working...
              X