Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie zachte kleuren, horizontale lijntjes mooi recht, compo OK door de diagonaal van de vleugels, alleen voor de belichting de rechtse schuiver tot tegen de berg in de curve.... voor mij een goei.
Groetjes
Djivan ,mersiekes voor uw reactie,maar den uitleg voor de belichting is voor mij latijn,ik heb alleen maar alleen een klein programmake van i photo op mijn Mac book pro en kan der ni zo heel veel mee als jullie.... toch mersiekes
Ik kan me aansluiten bij NoenkelMi. Technisch vind ik niets mis met de foto maar daarmee is alles gezegd. Het is een houten vogel die aan het plafond hangt.
Djivan ,mersiekes voor uw reactie,maar den uitleg voor de belichting is voor mij latijn,ik heb alleen maar alleen een klein programmake van i photo op mijn Mac book pro en kan der ni zo heel veel mee als jullie.... toch mersiekes
Ik heb je reactie wel driemaal gelezen Meeuws om zeker te zijn. Wat je als resultaat met iPhoto kan bereiken daar heb je nog niet veel van achter de kiezen, zou dus maar oppassen met "een klein programmake" !
Wat je foto betreft : de opname is geslaagd maar je onderwerp komt niet los van de achtergrond en er mankeert wat creativiteit aan je beeld, nu heel gewoon en daar houdt het op.
Ik heb je reactie wel driemaal gelezen Meeuws om zeker te zijn. Wat je als resultaat met iPhoto kan bereiken daar heb je nog niet veel van achter de kiezen, zou dus maar oppassen met "een klein programmake" !
Wat je foto betreft : de opname is geslaagd maar je onderwerp komt niet los van de achtergrond en er mankeert wat creativiteit aan je beeld, nu heel gewoon en daar houdt het op.
Ik kan me aansluiten bij NoenkelMi. Technisch vind ik niets mis met de foto maar daarmee is alles gezegd. Het is een houten vogel die aan het plafond hangt.
ik heb niet gereageerd (doe ik nu toch )
omdat het me niets zegt.
mooi? Nee
lelijk? Nee
ok,niet gescoord met mijne houten vogel,was ook toen een baaldag,koud en nat in de kempen en dan probeer je wel eens iets anders .Jullie volste recht om het toch maar niks te vinden Ander en beter
Comment